کد مطلب: 

284384

هزینه خدمات؛ شارژ اضافه اسنپ فود برای برخی سفارش‌های نان

«هزینه خدمات» بخش جدیدی در ارائه‌ی برخی سرویس‌های اسنپ فود همچون سفارش نان است که توسط برخی فروشگاه‌ها و اسنپ فود از مشتریان دریافت می‌شود و توضیحی برای دریافت آن ارائه نشده است؛ چراکه هزینه سفارش مشتری، جزء به جزء از طرف اسنپ فود دریافت می‌شود و اضافه بر آن، خدمت خاصی به سفارش دهنده ارائه نمی‌شود که قابلیت شارژ اضافه داشته باشد.
 اسنپ فود

به گزارش خبرنگر سیتنا، اسنپ فود یکی از خدمات اسنپ است که برای تسهیل کاربران و به منظور سفارشات خوراکی در نظر گرفته شده است و کاربر برای صرفه جویی در وقت و گاها هزینه از این سرویس استفاده می کند.

اگر اخیرا از بخش نانوایی اسنپ فود استفاده کرده باشید، با گزینه ای جدید به نام «هزینه خدمات» مواجه خواهید شد که گویا برای برخی از نانوایی ها فعال است.

این گزینه ارتباطی به هزینه نان، بسته بندی و یا پیک ندارد و بر اساس پیگیری های خبرنگار سیتنا، برای خدماتی است که نانوایی انجام داده است اما مشخص نیست این هزینه برای ارائه چه نوع خدمتی از مشتریان دریافت می‌شود!

 اسنپ فود

کاربران در پیام‌های ارسالی برای سیتنا اورده اند: آیا نانوا خدمتی غیر از پخت نان که هزینه آن را از مشتری دریافت می کند، دارد؟ هزینه بسته بندی هم جدا از سفارش دهنده دریافت می شود، پس هزینه خدمات دیگر چیست که از طرف اسنپ فود دریافت می شود؟

هزینه خدمات؛ شارژ اضافه اسنپ فود برای برخی سفارش‌های نان

در همین راستا، خبرنگار سیتنا از پشتیبانی اسنپ فود و روابط عمومی این سرویس دهنده پیگیر دلیل شارژ اضافه برای ارائه سرویس شد که تا زمان ارسال این خبر پاسخ مشخصی و واضحی دریافت نکرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-08-26 11:17

افزودن دیدگاه جدید