کد مطلب: 

282351

کارشناسان بازاریابی: محدودیت‌های اخیر ماسک، توییتر را تضعیف می‌کند

به اعتقاد جاسمین انبرگ، تحلیلگر ارشد در حوزه بازریابی، محدود کردن میزان بازدید کاربران توئیتر می‌تواند برای تجارت تبلیغاتی این شبکه اجتماعی «فاجعه بار» باشد.
 کارشناسان بازاریابی: محدودیت‌های اخیر ماسک، توییتر را تضعیف می‌کند

به گزارش سیتنا، ایلان ماسک روز شنبه ۱۱ تیر اعلام کرد که توییتر تعداد توییت‌های روزانه‌ای را که کاربران مختلف می‌توانند بخوانند، محدود می‌کند تا از «سطوح شدید» حذف داده‌ها و دستکاری سیستم جلوگیری کند.

کاربران در واکنش تصاویری (اسکرین‌شات‌هایی) را ارسال کردند که نشان می‌داد پس از رسیدن به حد مجاز، قادر به دیدن هیچ توییتی از جمله توییت در صفحات آگهی‌های تجاری نیستند.

پیشکسوتان صنعت تبلیغات گفتند که این حرکت مانعی برای یاکارینو ایجاد خواهد کرد که ماه گذشته به عنوان مدیرعامل توییتر کار خود را شروع کرده است.

فایننشال تایمز هفته گذشته گزارش داد یاکارینو به دنبال ترمیم روابط با تبلیغ کنندگانی است که پس از خرید توییتر از سوی ماسک در سال گذشته از سایت خارج شدند.

لو پاسکالیس، موسس شرکت «مشاوره تبلیغاتی ای‌جی‌ال» و رئیس سابق بازاریابی در بانک آمریکا، گفت که یاکارینو «آخرین امید» ماسک برای نجات درآمد تبلیغات و ارزش شرکت است.

طبق دستورالعمل جدید، حساب‌های تایید نشده ابتدا به ۶۰۰ پست در روز محدود می‌شود و حساب‌های تایید نشده جدید محدود به ۳۰۰ پست هستند. ماسک در پستی در سایت گفت: «حساب‌های تایید شده می‌توانند روزانه ۶ هزار پست را بخوانند.»

ساعاتی بعد، او گفت که سقف به ده هزار پست در روز برای کاربران تایید شده، هزار پست در روز برای کاربران تأییدنشده، و ۵۰۰ پست در روز برای کاربران تاییدنشده جدید افزایش یافته است.

سخنگوی توییتر به درخواست‌های رویترز برای اظهار نظر و پرس و جو درباره مدت زمان ادامه محدودیت ها در روز یکشنبه پاسخی نداد.

جاسمین انبرگ، تحلیلگر ارشد در حوزه بازریابی، گفت که محدود کردن میزان بازدید کاربران می‌تواند برای تجارت تبلیغاتی توییتر «فاجعه بار» باشد.

اما، از سوی دیگر، کای چنگ یانگ، محقق دانشگاه ایندیانا در آمریکا، گفت که به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها می‌تواند در مسدود کردن اشخاص ثالث، از جمله موتورهای جستجوگر که ممکن است در پی حذف داده‌‌های توییتر مانند گذشته باشند، مؤثر باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-07-03 22:54

افزودن دیدگاه جدید