کد مطلب: 

280508

درخواست شهروندان تهرانی برای برخورداری از فیبرنوری حداکثر دو ماهه محقق می‌شود

مدیر مخابرات منطقه تهران، گفت: شهروندان تهرانی از طریق شماره های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ نمی‌توانند درخواست خود برای برخورداری از فیبرنوری را اعلام کنند و ظرف یک هفته از بخش فروش به مناطق اعزام می شوند و در صورت مشمول بودن، با هماهنگی با هیئت مدیره ساختمان مدنظر، راه اندازی فیبرنوری برای آنها در کمتر از دو ماه محقق خواهد شد.
درخواست شهروندان تهرانی برای برخورداری از فیبرنوری حداکثر دو ماهه محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، نشست خبری مدیر مخابرات منطقه تهران، امروز (۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) همزمان با هفته ارتباطات و به منظور ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال جاری توسعه شبکه فیبرنوری، برگزار شد.

مهندس سیدعلی ملک‌جعفریان در این مراسم، اظهار کرد: توسعه شبکه فیبرنوری ضرورت دارد و در این راستا شرکت مخابرات ایران طرح نجما را کلید زده است. در حال حاضر هر هفته یک بخش از استان تهران افتتاحیه داریم.

مدیر مخابرات منطقه تهران، گفت: خریدهای مخابراتی، خریدهای ارزی هستند و قیمت فعلی فیبرنوری مخابرات در مقایسه با اپراتورهای جهانی بسیار کمتر است و در همین جهت به دنبال افزایش قیمت فیبرنوری هستیم و با توجه به تورم موجود در کشور باید منتظر تصمیم گیری دولت در این خصوص باشیم.

ملک‌جعفریان، تاکید کرد: هزینه اتصال هر پورت فیبرنوری برای آماده سازی در یک منزل، 2.5 تا 3 میلیون تومان است.

وی، خاطرنشان کرد: تاکنون ۸.۰۱۲ تعداد ساختمان و ۱.۶۳۰.۰۰۰ تحت پوشش فیبرنوری در استان تهران قرار گرفته اند و ۱۵ هزار کیلومتر فیبرنوری در تهران مستقر شده است.

مدیر مخابرات منطقه تهران، افزود: ۹۸ درصد نرم افزارها برای ثبت سفارش فیبرنوری آماده به کار هستند و به صورت آنلاین می توان مشخص کرد که منطقه ای برای دریافت فیبرنوری مشمول خواهند بود یا خیر.

ملک‌جعفریان، بیان کرد: در برنامه آینده ما این است که مشمول بودن مناطق برای بهره مندی از فیبرنوری را از طریق پیامک اطلاع رسانی کنیم.

وی، اشاره کرد: شهروندان تهرانی از طریق شماره های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ نیز می توانند درخواست خود برای برخورداری از فیبرنوری را اعلام کنند و ظرف یک هفته از بخش فروش به مناطق اعزام می شوند و در صورت مشمول بودن، با هماهنگی با هیئت مدیره ساختمان مدنظر، راه اندازی فیبرنوری برای آنها در کمتر از دو ماه محقق خواهد شد که تمامی این موارد ذکر شده تحت مدیریت شرکت مخابرات است و فیبر تا درب منزل نیز برای آنها رایگان خواهد بود.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-05-15 11:14

افزودن دیدگاه جدید