کد مطلب: 

294059

نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرکرد طراحی شد

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان شهرکرد از اتمام مرحله طراحی و آغاز عملیات عمرانی فاز اول پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرکرد خبر داد.
نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرکرد طراحی شد

به گزارش سیتنا، بهنام امانی در حاشیه جلسه طراحی اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرکرد اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و جلسات اطلاعاتی، متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب وکارها در شهرکرد به اتمام رسید و پروژه در پنج فاز اجرا می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و حفاری پنج مجوز برای اخذ مجوز می شود.

امانی با اشاره به تفاهم نامه همکاری شرکت آسیاتک و شهرداری شهرکرد گفت: در مجموع 150 کیلومتری حفاری برای اجرای پروژه FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است و در فاز اول شروع عملیات عمرانی با حفاری 30 کیلومتر از مسیر پروژه در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه‌های انجام‌شده انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در دو شهر سفیددشت و آلونی عملیات شوت فیبر به پایان رسید و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی عملیات عمرانی فاز اول پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرکرد آغاز می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-01 10:06

افزودن دیدگاه جدید