کد مطلب: 

279782

ثبت‌نام برای دریافت یارانه خرید از نمایشگاه کتاب آغاز شد

ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان‌ها و نهادها از امروز (چهارشنبه ششم اردیبهشت‌‌ ماه ۱۴۰۲) آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌‌نام به سامانه bon-org.tibf.ir مراجعه کنند.
ثبت‌نام برای دریافت یارانه خرید از نمایشگاه کتاب آغاز شد

به گزارش سیتنا، ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران از امروز (چهارشنبه ششم اردیبهشت‌‌ماه ۱۴۰۲) آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌‌نام به سامانه bon-org.tibf.ir مراجعه کنند.

با مساعدت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌ها و نهادها به منظور تجهیز کتابخانه‎‌ها یا تأمین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی می‌توانند برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‎ ثبت‌نام کنند.

یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اشخاص شارژ خواهد شد و این یارانه صرفا در بخش مجازی سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده خواهد بود و اولویت با سازمان‌ها و نهادهایی است که درخواست خود را زودتر ثبت کنند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-04-26 13:21

افزودن دیدگاه جدید