کد مطلب: 

268795

مدیرعامل مخابرات: تا پایان سال 1401 بسیاری از گره‌ها و مشکلات بخش شبکه ثابت حل می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: اولویت‌ها در بخش ثابت را شناسایی کردیم و قول می‌دهیم تا پایان سال 1401 که گزارش اعلام می‌کنیم خیلی از این گره‌ها و مشکلات در بخش شبکه حل شده باشد.
مهندس مجید سلطانی

مهندس مجید سلطانی، در حاشیه مراسم افتتاح ۲۸۰۰ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار میلیارد ریالی در کشور که به مناسبت روز جهانی مخابرات برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون عدم رضایت مردم و FCPها از کیفیت شبکه و زیرساخت‌های مخابراتی و همچنین اعتقاد شرکت مخابرات به افزایش تعرفه مخابرات برای بهبود شبکه، گفت: موضوع ارتقای کیفیت شبکه هیچ موقع منوط به تعرفه و مسائل حاشیه‌ای نمی‌شود. ما حداکثر تلاشمان را برای آنکه سرویس بهتر به دست مردم برسد انجام می‌دهیم و لایه‌های مختلف شبکه را ارتقا داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: در بحث نقدینگی واقعا در فشار هستیم، برنامه‌ها کاملا مشخص است و می دانیم کجا گره داریم و چگونه باز می‌شود.

وی، افزود: برخی از موارد به هر صورتی منابع را تامین می‌کنیم تا مشکل به حداقل برسد اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب و برای آنکه سرعت مطلوب در اختیار مشتریان ثابت، اعم از مشتریان مخابراتی و غیر مخابراتی قرار گیرد، سعی بر این است خدمات را با کیفیت مناسب ارائه دهیم اما همانطور که مستحضر هستید، این لایه‌های شبکه نیاز به نوسازی و بازسازی دارد و تجهیزات باید خریداری، نصب و راه اندازی شود تا به موقع به نیاز مردم پاسخگو باشیم.

سلطانی در ادامه به خبرنگار سیتنا، گفت: محدودیت‌های شرکت مخابرات مشخص است و به مردم اعلام کردیم و به دنبال بهبود شبکه هستیم، اما در بخش ثابت در موضوع اعتبارات و نقدینگی مشکل دارد و برای اینکه این بخش به نقطه مطلوب برسد نیاز به سرمایه گذاری چند ساله حداقل بین 50 تا 60 هزار میلیارد تومان داریم و آنچه که وزیر ارتباطات اعلام کردند که 80 درصد مشترکین به خطوط پرسرعت متصل شوند، نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد که در سال‌های قبل به دلایل مختلف نداشتیم که بخشی از آن به دلیل ثابت ماندن تعرفه ها بوده و بخشی به دلیل موارد مدیریتی که در حال حل آن هستیم.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: در سال 1401 وضعیت شرکت مخابرات در بخش ثابت با توجه حمایت وزیر ارتباطات و مجموعه وزارت ارتباطات که از بخش ثابت انجام می‌دهند و در مجلس هم به آن توجه شده است، رویکری را می‌بینیم که در 12 سال گذشته شاهد آن نبودیم و تا این رویکرد نصب و راه اندازی شود و مردم استفاده کنند، زمان نیاز دارد، اولویت‌ها را شناسایی کردیم و قول می‌دهیم تا پایان سال 1401 که گزارش اعلام می‌کنیم خیلی از این گره‌ها و مشکلات در بخش شبکه حل شده باشد.

انتهای پیام

گفت و گو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-05-16 14:04

دیدگاه‌ها

تصویر بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
بازنشستگان مخابرات منطقه تهران هیچ گاه رفتار مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را فراموش نمی کنند کسی از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران خبر دارد؟ سکوت و بی توجهی مخابرات منطقه تهران در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران برای مسئولین و مدیران مخابرات منطقه تهران گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.
ارسال شده توسط بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران در 30 خرداد 02 - 19:11
تصویر احمد امیری
ما مدت 5 سال است که از خط تلفن ثابت از مرکز شهید غریبی (واقع در بلوار قیطریه) استفاده می کنیم ولی این خط تقریبا همیشه قطع بوده و سه سال است که کلا و کاملا قطع شده و تماس های مکرر با خرابی تلفن هم بیفایده بوده و میگویند جعبه تقسیم خطوط قدیمی و از کارافتاده است و تعمیر نمیشود و باید صبر کنید تا فیبر نوری شود که 5 سال است منتظریم نکته اینجاست که مخابرات هر ماه بدون اینکه هیچ خدماتی بدهد بابت این خطی که کلا قطع کرده آبونمان را دریافت می کند!
ارسال شده توسط احمد امیری در 20 خرداد 02 - 12:29
تصویر اعتراض
معلوم نیست که این مدیران مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون چکار می کنند؟ متأسفانه هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ارسال شده توسط اعتراض در 09 خرداد 02 - 21:18
تصویر Anonymous
اگر قوه قضائیه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی و رسیدگی می کرد و مدیران مخابرات جرات نمی کردند از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پایمال و ضایع کنند. اگر سازمان بازرسی کل کشور مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی و رسیدگی می کرد و مدیران مخابرات جرات نمی کردند از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پایمال و ضایع کنند.
ارسال شده توسط Anonymous در 05 خرداد 02 - 15:59
تصویر Anonymous
محمودزاده: مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات پرداخت می‌شود شنبه, آبان 15, 1400 - 11:40 263113 دکتر محمودزاده رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: یکی از اولویت‌های اساسی شرکت مخابرات، تلاش برای پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت است که براساس برنامه تدوین شده و با تدابیر صورت گرفته امکان پذیراست. مسئولیت پرداخت مطالبات بازنشستگان با مخابرات ایران است ولی متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون عمل و اجرا نکرده است چرا؟ و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟ از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مطالبان بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بیش از 999 هزار بار هم اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است و پاسخگو و جوابگو هم نیست و نبوده است چرا؟ بن خوار بار بازنشستگان مخابرات از چه زمانی واریز می شود؟ متاسفانه 15 ماه است هیچ خبری نیست چرا؟ عملکرد و رفتار مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این زمینه شرم آور و تاسف بار است. و این درحالی است که بن خوار بار کارکنان رسمی مخابرات هر ماه با حقوق شان واریز می شود. مرتب پیگیری می کنیم ولی ترتیب اثر داده نمی شود چرا؟ ولی مسئولین به جای پاسخگویی سکوت کرده اند. چرا مسئولین در مورد دلیل بی پول مخابرات را به بازنشستگان توضیح نمی دهند؟ ادامه این رویه موجب نارضایتی بازنشتستگان شده است؟ امسال هم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شب عیدی برای بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرد که بن خوار بار وغیره بازنشسته های مخابرات را از دی ماه سال 1400 تا اسفند ماه سال 1401 واریز نکرده است. با گذشت 15 ماه در سراسر شرکت مخابرات مشکلات پیش آمده هنوز برطرف نشده است متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان شرکت مخابرات را پرداخت نکردند چرا؟ و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟
ارسال شده توسط Anonymous در 25 فروردين 02 - 17:53

افزودن دیدگاه جدید