کد مطلب: 

263590

لزوم استفاده از تجهیزات و سامانه‌های بومی در ارتباطات زیرساخت استان‌ها

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، بر بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در مدیریت و راهبری مراکز و لزوم استفاده از تجهیزات و سامانه‌های بومی در ارتباطات زیر ساخت استان‌ها تاکید کرد.
زیرساخت

به گزارش سیتنا، دکتر محمد زاده لاجوردی که به منظوربازدید از زیرساخت های ارتباطی استان قم ، 27 آبان ماه سالجاری به این استان سفر کرده بود بر تقویت مدیریت‌های ارتباطات زیر ساخت استان ها و بهره‌گیری از ظرفیت هر استان در پیشبرد اهداف شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه مهندس شاهینی مدیرارتباطات زیرساخت استان قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با وضعیت ارتباطات و برنامه های توسعه زیرساخت های ارتباطی این استان را ارایه کرد.

همچنین مدیرارتباطات زیرساخت استان قم در خصوص سامانه مدیریت جامع نگهداری مراکز زیرساخت (iMMS) که توسط مدیریت استان طراحی و پیاده‌سازی شده است ، توضیحاتی ارائه کرد و امکانات و ظرفیت‌های این نرم‌افزار برای بهبود عملکرد نگهداری مرکز زیر ساخت استان را تشریح کرد.

در ادامه عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور در جمع پرسنل این استان بر رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان تاکید کرد.

در پایان دکتر محمدزاده لاجوردی عضو هیات مدیره از واحدهای فنی مراکز نگهداری PC قم بازدید و با پرسنل فنی حاضر در این سالنها گفتگو کرده و از نزدیک در جریان شرایط نگهداری و پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرای استان قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-20 15:27

افزودن دیدگاه جدید