کد مطلب: 

256690

ایلان ماسک مجری تلویزیون می‌شود

ایلان ماسک، کارآفرین مطرح آمریکایی و رئیس شرکت های آمریکایی تسلا و اسپیس ایکس به عنوان مجری تلویزیونی برنامه عصرانه موسیقی و طنز Saturday Night Live انتخاب شد.
ایلان ماسک مجری تلویزیون می‌شود

به گزارش سیتنا، اسپوتنیک به نقل از کانال تلوزیونی ان بی سی، نوشت: ایلان ماسک، رئیس شرکت های آمریکایی تسلا و اسپیس ایکس، در  برنامه عصرانه موسیقی و طنز Saturday Night Live به یک مجری تبدیل خواهد شد.

ایلان ماسک در برنامه ای شرکت خواهد کرد که قرار است در تاریخ 8 مه منتشر شود. خواننده مایلی سایرس به عنوان یک مهمان موسیقی در این برنامه اجرا خواهد شد.

حضور ماسک در این برنامه به موفقیت اخیر وی در زمینه فضاپیما ارتباط دارد. ارزش سهام تسلا نزدیک به شش برابر بیشتر از قبل از ابتلا به بیماری همه گیر است و بر اساس گزارش مجله «فوربس» ثروت ماسک ۱۷۷ میلیارد دلار است. و «اسپِیس اکس» (SpaceX) مأموریتی را آغاز کرده تا فضانوردان را به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد.

برنامه پربیننده تلویزیونی «Saturday Night Live» عادت ندارد پذیرای مدیران بازرگانی باشد، اما ماسک از نوع شرکتی دور از ذهن صفا تجاری محسوب نمی شود. او مرتباً در توییتر شوخی می کند، جایی که نزدیک به 52 میلیون دنبال کننده دارد.

او به دلیل اظهارات تحقیرآمیز درباره منتقدان و اشاره به احتمال خرید تسلا که منجر به جریمه 20 میلیون دلاری وی توسط تنظیم کنندگان بورس سهام شد، دچار مشکل حقوقی شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (2 رای)
سیتنا 1
2021-04-27 00:22

افزودن دیدگاه جدید