کد مطلب: 

221253

امکان توسعه‌ی خدمات اپراتور تلفن همراه کیش به کل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

هیات رئیسه‌ی فراکسیون مناطق آزاد کشور در مجلس شورای اسلامی، خواستار تسری ارائه‌ی خدمات اپراتور تلفن همراه کیش به سایر مناطق آزاد کشور شدند.
امکان توسعه‌ی خدمات اپراتور تلفن همراه کیش به کل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

به گزارش خبرنگار سیتنا، جلسه‌ی هیات رئیسه‌ی فراکسیون مناطق آزاد کشور در مجلس شورای اسلامی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش (تله کیش) برگزار شد.

ناصر شریفی، نائب رئیس فراکسیون مناطق آزاد در مجلس در نشست هیات رییسه‌ی این فراکسیون از خلاقیت و ابتکار محسن بهداری مدیر عامل تله کیش و زیر مجموعه این شرکت در ارتقاء اپراتور تلفن همراه و اینترنت نسل جدید در جزیره کیش و ارائه خدمات مطلوب که رضایت مندی کیشوندان را به دنبال داشته تشکر و خواستار تسری آن به سایر مناطق آزاد کشور شد.

در ادامه‌ی این جلسه نیز محسن بهداری، مدیرعامل تله کیش با اشاره به برنامه های تحول گرایانه مجموعه‌ی تله کیش در حوزه‌ی تلفن همراه و ارائه خدمات نسل نوین، اظهار داشت: در صورت حمایت مجلس و وزارت ارتباطات آماده‌ی انتقال این خدمات به سایر مناطق آزاد کشور هستیم.

کمال دهقانی فیروزآبادی، رئیس فراکسیون مناطق آزاد کشور نیز در پایان این نشست با استقبال از برنامه‌های شرکت تله کیش در راستای ارائه‌ی خدمات، افزود: فراکسیون برای هر نوع همکاری در راستای خدمات مطلوب به ساکنان مناطق آزاد آمادگی دارد.

مرتضی بانک: ظرفیت توسعه و تعمیم اپراتور تلفن همراه کیش به کل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد

«نشست کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات» صبح یکشنبه 27 آبان ماه با حضور محمد امین اله داد دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد مناطق آزاد، مجید طاهریان مدیر توسعه و تحول اداری دبیرخانه شورایعالی و مدیران فناوری اطلاعات سازمان های مناطق آزاد کشور در دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.

به گزارش سیتنا، بررسی فاز شناخت پنجره واحد در مناطق آزاد، بررسی وضعیت هماهنگی با سازمان ثبت اسناد در خصوص ثبت شرکت های مناطق آزاد، بررسی وضعیت استقرار سامانه گمرک و همچنین بررسی وضعیت کاربری سامانه ثبت سفارش و فرآیندهای حوزه صنایع از محورهای این نشست بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در ادامه این نشست در نوبت بعد از ظهر «چهارمین نشست کمیته راهبردی فناوری اطلاعات» نیز برگزار شد. در این نشست محمود منزوی زاده مشاور بین الملل و مدیر کل حوزه دبیر، محمد امین اله داد دبیر کمیته، مجید طاهریان مدیر توسعه و تحول اداری، محسن پوراحمدی مدیر امور حقوقی دبیرخانه شورایعالی و مدیران فناوری اطلاعات سازمان های مناطق آزاد کشور نیز حضور داشتند.

طرح اپراتوری مناطق آزاد ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش، بررسی وضعیت هماهنگی با سازمان ثبت اسناد برای ثبت شرکت های مناطق آزاد و بررسی وضعیت کاربری سامانه ثبت سفارش و فرآیندهای حوزه صنایع در دستور کار این نشست قرار داشت.

مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد در این نشست با تاکید بر اینکه ظرفیت توسعه و تعمیم اپراتور فعال در حوزه تلفن همراه در جزیره کیش به کل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور می توانند با کمک اپراتور همراه کیش یک اپراتور مستقل و واحد داشته باشند.

مرتضی بانک افزود: به همین منظور حضور بخش خصوصی فعال در این حوزه به منظور ارائه سرویس های مخابراتی و اینترنتی به کاربران ضروری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-20 07:33

افزودن دیدگاه جدید