کد مطلب: 

196948

دانشکده پست و مخابرات صلاحیت دریافت گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه را کسب کرد

پس از پایان ممیزی خارجی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات با نظر تیم ممیزی و پس از بررسی تمام موارد مشاهده شده و ارایه نقطه نظرات پیشنهادی، دانشکده موفق به دریافت گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه (IMS) شد.
دانشکده پست و مخابرات صلاحیت دریافت گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه را کسب کرد

به گزارش سیتنا، در این جلسه که با حضور ریاست، معاونین و روسای ادارات و بخش های مختلف دانشکده برگزار گردید، تیم ممیزی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در دانشکده بر اساس ساختار 2015 و انطباق با الزامات استانداردها و اهداف سازمان، نتایج ارزیابی را بیان و پیشنهادهای بهبود خود را ارایه دادند.

بر این اساس، تمامی ممیزان بر تفکر مبتنی بر ریسک در دانشکده تاکید و آن را جزء نقاط قوت سیستم ارزیابی و تصریح کردند: اصل سیستم این است که بتواند به اثربخشی برسد که خوشبختانه با پیاده سازی دیدگاه فرآیندی در دانشکده، در زمینه کیفیت، ایمنی و مسایل زیست محیطی، دستیابی بهبود امکان پذیر است.

در این جلسه دکتر محمدخانی، سرممیز شرکت مودی اینترنشنال (MIC)، با اشاره به تازه بودن و تغییرات رو به جلو و مفاهیم پیشرو در استانداردهای 2015، فعالیت های دانشکده در استقرار این سیستم را بسیار مناسب ترسیم و تاکید کرد : دانشکده پست و مخابرات یکی از موفق ترین عملکردها را در این زمینه داشته است.

دکتر یزدانیان رییس دانشکده نیز در پایان با تقدیر از تیم ممیزی و همکاران دانشکده که زمینه ساز دستیابی به این موفقیت بزرگ در مسیر برنامه تحول و توسعه دانشکده شدند، خاطر نشان کرد: این تنها یک نقطه آغاز است و برای دستیابی به اهداف و چشم انداز دانشده باید به بهبود مستمر و رشد و توسعه بیشتر اندیشید و در این راستا گام برداشت تا دانشکده بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

شایان ذکر است، ممیزی خارجی دانشکده توسط شرکت Moody International Qeshm Certification انجام شد و همزمان تمامی مراحل ممیزی این شرکت، تحت نظارت ممیز "مرکز ملی تایید صلاحیت ایران" صورت گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-23 09:59

افزودن دیدگاه جدید