کد مطلب: 

190896
دکتر واعظی و هیات همراه در بازدید از شرکت نوکیای فنلاند؛

نوکیا با حمایت دولت فنلاند برای سرمایه‌گذاری در بازار ایران ورود کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در بازدید از شرکت نوکیای فنلاند با بیان اینکه بازار ایران، تنها بازار فروش کالا و خرید تجهیزات نیست، اظهار کرد: بازنگری در سیاست های شرکت های مذکور و ایجاد ارزش افزوده از جمله بومی سازی تولید با مشارکت متخصصان و نیروی کار داخلی ایران یک ضرورت به حساب می آید.
نوکیا با حمایت دولت فنلاند برای سرمایه‌گذاری در بازار ایران ورود کند

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی که در فنلاند به سر می‌برد، از شرکت نوکیا واقع در این کشور، در حضور رئیس کل شرکت نوکیا و سایر مقامات این شرکت بازدید کرد.

در این دیدار واعظی ضمن مذاکره با مقامات شرکت نوکیا با توجه به سابقه طولانی حضور این شرکت در فعالیت های اقتصادی و صنعتی با شرکت های مخابراتی و ارتباطی ایران از آخرین دستاوردهای تکنولوژیک این شرکت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید به عمل آورد.

واعظی در این دیدار با اعلام اینکه ما از شرکت هایی که مایل به انتقال تکنولوژی و اجرای پروژه های مشترک و بومی سازی تولیدات برای بازارهای منطقه ای و کشور باشند استقبال می کنیم، اظهار کرد: با توجه به سابقه و تجربه طولانی شرکت نوکیا در بازار ایران در جهت توسعه این همکاری لازم است که این شرکت بتواند با همکاری و حمایت دولت فنلاند نسبت به تامین منابع مالی پروژه های مورد نظر با شرکت های دولتی و خصوصی حوزه ICT از جمله اپراتورهای فعال ایرانی مورد نظر حضور خود را در بازار رقابتی ایران با لحاظ شاخصه های تعیین شده در کشور برای سرمایه گذاری تثبیت کند.

وی همچنین تأکید کرد: بازار ایران صرفا بازار فروش کالا و خرید تجهیزات نبوده و در فضای ایجاد شده و استقبال شرکت های معتبر متقاضی در حوزه ICT ، بازنگری در سیاست های شرکت های مذکور و ایجاد افزوده از جمله بومی سازی تولید با مشارکت متخصصان و نیروی کار داخلی ایران یک ضرورت به حساب می آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-13 23:49

افزودن دیدگاه جدید