کد مطلب: 

184375
واعظی در مراسم افتتاح اینترنت پرسرعت روستاهای هرمزگان:

دولت در تلاش است تا شکاف بین مناطق را در بهره گیری از امکانات از بین ببرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره توسعه روستایی کشور در بخش ICT، اظهار کرد: یکی از سیاستهای دولت اهمیت دادن به مناطق محروم است و دولت در تلاش است تا بتواند شکاف بین مناطق را در بهره گیری از امکانات از بین ببرد.
دولت در تلاش است تا شکاف بین مناطق را در بهره گیری از امکانات از بین ببرد

به گزارش خبرنگار سیتنا، در ادامه سفرهای استانی وزیر ارتباطات، دکتر واعظی به استان هرمزگان سفر کرد و 376 روستای استان هرمزگان به اینترنت پرسرعت تجهیز شد.

واعظی برای افتتاح اتصال 376 روستای استان هرمزگان در بخش قلعه  قاضی روستای خورچاه حضور  یافت و گفت: دولت پس از حل مشکلات هسته ای و برداشتن تحریم ها، به دنبال  رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی درباره توسعه روستایی کشور در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: یکی از سیاستهای دولت اهمیت دادن به مناطق محروم است و دولت در تلاش است تا بتواند شکاف بین مناطق را در بهره گیری از امکانات از بین ببرد.

واعظی خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا پایان فعالیت دولت این شکاف از بین برود و برای  ایجاد ارتباط میان همه روستاها، سال  آینده گام های بلندتری دراین عرصه برداشته شود.

وی ادامه داد: انشالله تا نیمه شعبان 290 روستای دیگر این استان به اینترنت پرسرعت روستایی تجهیز شوند.

واعظی با بیان اینکه هدف از اینترنت روستایی نگاه تشریفاتی نیست، افزود: این خدمت زمینه ایجاد دولت الکترونیک و کاهش رفت و آمد روستاییان به شهرها است.

وی خاطرنشان کرد: اینترنت پرسرعت در روستاها در بحث آموزش و شغل های مختلف مانند دامداری و کشاورزی و...  حایز اهمیت است.

واعظی ادامه داد: با آمدن نسل 3 و 4 به روستاهای این استان و همچنین 250 کیلومتر فیبرنوری و دادن پروانه های مختلف برای شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی، مردم روستا می توانند در کمترین زمان و با بهترین قیمت از ابزارهای ارتباطی استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مسئولین استانی و همچنین خدمات دولت الکترونیک بتوانیم باعث ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی مردم روستا شویم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-06 09:32

افزودن دیدگاه جدید