کد مطلب: 

283564

مدیرکل ICT هرمزگان، خبر داد: اهالی سه روستای استان از اینترنت پایدار برخوردار شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان گفت: سه روستای استان با جمعیت سه هزار و ۲۷ نفر به اینترنت پایدار متصل شدند و اعتبار این پروژه با مبلغی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) تامین شده است.
احد قویدل فرد

به گزارش سیتنا، احد قویدل فرد با بیان این که توسعه ارتباطات در روستاها باعث کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا می شود،افزود: با ارتقای دو سایت موجود تلفن همراه در سه روستا به نسل چهارم، دسترسی ۸۳۰ خانوار روستانشین استان به شبکه ملی اطلاعات فراهم شد.

وی بیان کرد: این پروژه از محل اعتبارات طرح ملی توسعه زیرساخت های الکترونیکی روستایی با ارتقای یک سایت تلفن همراه به نسل چهارم در روستاهای «بشنو» و «درشهر» از توابع شهرستان بشاگرد و «خیرآباد» از توابع شهرستان رودان از شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان اضافه کرد: اعتبار پروژه یادشده با مبلغی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) تامین شده است.

قویدل تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه‌های مختلف کسب و کار، توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه های مختلف از قبیل آموزش، سلامت، کشاورزی، گردشگری، توانمندسازی زنان و قشر کم‌درآمد در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته از جمله دستاوردهای توسعه ارتباطات در این مناطق خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-05 12:49

افزودن دیدگاه جدید