کد مطلب: 

173966

هر پرتاب موفق ماهواره در فضا نمایانگر پیشرفت ما در عرصه‌ی تکنولوژی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمک به توسعه تکنولوژی های جدید باعث رونق دانشگاه‌های کشور شده و مجلس بر اهمیت حمایت از این بخش ها تاکید دارد
هر پرتاب موفق ماهواره در فضا نمایانگر پیشرفت ما در عرصه‌ی تکنولوژی است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر عباسعلی منصوری در مراسم معارفه رییس سازمان فضایی ایران با بیان این که مجلس شورای اسلامی به دلیل پیشرفت های کشور در زمینه فضایی قدردان تلاش های این بخش است، گفت: تلاش می کنیم تا با حمایت از سازمان فضایی و متخصصان این عرصه به توسعه آن کمک کنیم.

وی ادامه داد: تا کنون در عرصه فضایی کشور ایران رشد قابل توجهی را شاهد بوده ایم  و وظیفه خود می دانیم که از افرادی که در رشد این بخش تاثیر گذاشته اند قدردانی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از بخش فضایی  در کشور تاکید کرد و گفت: با حمایت از این بخش می توانیم از متخصصان و دانشمندان داخلی بیشتر بهره برد و زمینه اشتغال این بخش را در داخل کشور فراهم کنیم.

وی گفت: کمک به توسعه تکنولوژی های جدید باعث رونق دانشگاه‌های کشور شده و مجلس بر اهمیت حمایت از این بخش ها تاکید دارد و علی رغم تمام مشکلات، تلاش دارد تا بودجه های لازم را برای توسعه این بخش افزایش دهد.

در ادامه این مراسم، هادی حسینی، عضو کمیسیون صنایع و معادن نیز اظهار داشت: هر پرتاب موفق ماهواره در فضا در واقع نمایانگر پیشرفت کشور ما در عرصه تکنولوژی است.

وی انتخاب دکتر بهرامی را به عنوان رییس سازمان فضایی،  انتخابی شایسته و مناسب عنوان کرد و گفت: رییس  سازمان فضایی از میان دانشمندان این عرصه انتخاب  شده است.

حسینی افزود: مجلس در راستای حمایت از بخش فضایی مصمم است و با همدلی دولت و مجلس می توانیم از حقوق ملت ایران در تمام عرصه ها دفاع کنیم.

حسینی در پایان با بیان این که تیم مذاکره کننده در توافقات هسته ای  با پشتیبانی و دلگرمی عزت آفرینانی ملت در عرصه های مختلف بر روی کرسی مذاکره می نشیند، خاطر نشان کرد: امروز نبرد در عرصه علم و تکنولوژی است و ایرانیان با توجه به تلاش و توان بالای خود می توانند در این عرصه ها نیز سربلند باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-13 16:43

افزودن دیدگاه جدید