کد مطلب: 

291099

سخنگوی قوه قضاییه: مدیرعامل ‎دیجی کالا با تودیع وثیقه آزاد است

سخنگوی قوه قضاییه پیرامون آخرین وضعیت مدیرعامل دیجی کالا، اعلام کرد که در ۲۳ بهمن سال جاری مدیرعامل این شرکت به اتهام توهین به مقدسات احضار و تفهیم اتهام و قرار قانونی از نوع وثیقه صادر شد، اکنون وی با تودیع وثیقه آزاد است و پرونده متشکله در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
سخنگوی قوه قضاییه: مدیرعامل ‎دیجی کالا با تودیع وثیقه آزاد است

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، گفت: از حضور معنادار و کم نظیر مردم صبور و مقاوم و فهیم ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر دانی می‌کنم. مردم ستون دین در حاکمیت و اعمال اراده الهی در روی زمین هستند و حاکمان نقشی جز مسئولیت پذیری در برابر مردم را ندارند.

وی با اشاره به بازدید رییس قوه قضاییه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برطرف ساختن نیازهای ثبتی در کمترین فاصله زمانی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی و احقای حق مردم با استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و... از دستاوردهای خوب  سازمان ثبت است که رخ داده است. تداوم این مسیر پرشتاب نیازمند تداوم ثبات و آرامش در این مجموعه سازمانی را می طلبد. انتزاع این سازمان خلاف قانون اساسی است و جلوی قطار پیشرفت سازمان را سد می کند و هرگونه جدایی و انفکاک موجب ایجاد خلل در رسیدن مردم به عدالت و حقوق اساسی شان از جمله حق مالکیت است.

وی درباره اعلام جرم دادستانی علیه دیجی کالا گفت: در ۲۳ بهمن سال جاری مدیرعامل این شرکت به اتهام توهین به مقدسات احضار و تفهیم  اتهام و قرار قانونی از نوع وثیقه صادر شد. وی با تودیع وثیقه آزاد است و پرونده متشکله در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

وی افزود: توهین به مقدسات در هر جامعه‌ای به خصوص ایران اسلامی مورد نکوهش جامعه است‌. قوه قضاییه نیز براساس قانون و مطالبه عمومی موظف به رعایت و صیانت از ارزشهاست. توهین کنندگان به مقدسات متروک و منفور جامعه هستند و نمی شود در این زمینه شوخی کرد. جامعه با ابراز نفرت و انزجار جوابش را می‌دهد و ما گریبان توهین کنندگان را رها نمی‌کنیم. همه افراد جامعه موظف به رعایت ارزش‌های اسلامی و اخلاقی هستند و قوه قضاییه اجازه هتک حرمت به مقدسات را نمی دهد. در این پرونده پس از طی مراحل تحقیق حکم‌ متناسب از طریق محاکم صادر می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (11 رای)
سیتنا 5
2024-02-14 14:11

افزودن دیدگاه جدید