کد مطلب: 

293396

بهره‌گیری دیجی‌کالا از زیرساخت اپراتوری همراه اول، زمینه‌ساز توسعه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم/ سرمایه‌گذاری همراه اول در دیجی‌کالا زمینه‌ساز توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، گفت: همراه اول با تجربه چند دهه مدیریت و ارائه خدمات متنوع به مشترکان می‌تواند با حضور در دیجی کالا به عنوان سرمایه‌گذار، زمینه‌ساز توسعه بیشتر این کسب‌وکار و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم شود.
«بهره‌گیری دیجی‌کالا از زیرساخت اپراتوری همراه اول، زمینه‌ساز توسعه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم»

دکتر علی حکیم جوادی، رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون احتمال واگذاری بخشی از سهام دیجی‌کالا به همراه اول، گفت: اگرچه انتشار این خبر در فضای مجازی فعلا در حد شایعه است، اما سرمایه‌گذاری اپراتورهای بزرگ دنیا در سایر کسب‌وکارها علی‌الخصوص کسب‌وکارهای اینترنتی و استارتاپ‌ها اقدامی معمول و رو به جلوست.

حکیم جوادی ادامه داد: همراه اول سرمایه‌گذار مطلوبی برای دیجی‌کالا به شمار می‌رود که با استفاده از زیرساخت اپراتوری می‌تواند در توسعه این کسب‌وکار اینترنتی اقدامات موثری انجام دهد، از طرف دیگر منافع توسعه این کسب‌وکار هم می‌تواند منافع مالی مطلوبی برای اپراتور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان گفت زمانی که کسب‌وکارهای استارتاپی بزرگتر می‌شوند، مدل مدیریت استارتاپی هم در این کسب‌وکارها متفاوت می‌شود و باید با نوع مدیریت توسعه‌یافته با آنها برخورد کرد، لذا همراه اول با تجربه چند دهه مدیریت و ارائه خدمات متنوع به مشترکان می‌تواند با حضور در دیجی کالا به عنوان سرمایه‌گذار، زمینه‌ساز توسعه بیشتر این کسب‌وکار و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، گفت: توسعه این تفکر به سایر حوزه‌ها می‌تواند زمینه ساز حضور سایر سرمایه‌گذارها در استارتاپ‌ها و فین‌تک‌ها برای توسعه بیشتر کسب‌وکارها باشد و در عین حال استارتاپ‌ها نیز به توسعه امیدوار باشند.

حکیم جوادی، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری همراه اول در دیجی‌کالا می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اقتصاد دیجیتال و توسعه فضای کسب‌وکار در کشور باشد.

انتهای پیام

مونا ارشادی فر

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2024-04-15 20:50

افزودن دیدگاه جدید