کد مطلب: 

289423

فیروزی، نماینده مجلس: تسهیل برخورداری مردم از اینترنت توسط دولت، مانع پرداخت هزینه مضاعف به اپراتورها می شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند اپراتورها به صورت شرکت‌های خصوصی اداره می‌شوند اما باید به این نکته توجه کرد که اینترنت یکی از ضرورت‌های امروز زندگی مردم است و دولت باید زمینه برخورداری از این خدمت را فراهم کند تا مردم ناچار نباشند، هزینه بیشتری برای اینترنت پرداخت کنند.
فیروزی، نماینده مجلس: تسهیل برخورداری مردم از اینترنت توسط دولت، مانع پرداخت هزینه مضاعف به اپراتورها می شود

به گزارش سیتنا، حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره افزایش قیمت اینترنت، گفت: هر چند اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های اینترنتی با مشکلاتی روبه رو است و تجهیزات و زیرساخت‌های اینترنت از سال‌ها پیش نوسازی نشده، موجب شده ما نتوانیم همگام با جامعه جهانی اینترنت کارآمدی داشته باشیم اما اینکه برای نوسازی تجهیزات اینترنت از جیب مردم هزینه شود نیز پذیرفته شده نیست.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر مردم با وجود پرداخت هزینه‌های اینترنت، خدمات مناسبی دریافت نمی‌کنند به این معنا که خدمات ارائه شده از سوی اپراتورها متناسب با وجوه دریافتی نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اپراتورها باید در ارائه خدمات بازنگری کرده و این خدمات را به شیوه مطلوب ارائه کنند، افزود: دولت باید از این حوزه حمایت کند تا زمینه بهسازی تجهیزات فراهم شود این به معنای افزایش تعرفه و دریافت مبالغ بیشتر از مردم نیست در واقع باید مانند خدماتی دولت در حوزه درمان به مردم ارائه می‌دهد، در حوزه اینترنت عمل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: هرچند اپراتورها به صورت شرکت‌های خصوصی اداره می‌شوند اما باید به این نکته توجه کرد که اینترنت یکی از ضرورت‌های امروز زندگی مردم است و دولت باید زمینه برخورداری از این خدمت را فراهم کند تا مردم ناچار نباشند، هزینه بیشتری برای اینترنت پرداخت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-31 15:06

افزودن دیدگاه جدید