کدخبر :293570 پرینت
01 اردیبهشت 1403 - 14:35

مدیرکل ارتباطات کرمان در گفت‌وگو با سیتنا: با فیبرنوری حداقل ۵۰ سال در حوزه ارتباطات بیمه خواهیم شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: امروزه برای زندگی بهتر و باکیفیت تر باید به سراغ استفاده از فناوری خصوصا فناوری اطلاعات رفت؛ چراکه خواسته ها و نیازهای مردم با مدل‌های قدیمی همخوانی ندارد، بنابراین بهترین پیشنهاد برای ترغیب مردم به استفاده از سرویس فیبرنوری، حرکت به سمت دنیای فناوری است.

متن خبر

حسین ساجدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ترغیب مردم برای استفاده از سرویس فیبرنوری در استان کرمان، گفت: بهترین پیشنهاد برای ترغیب مردم به استفاده از سرویس فیبرنوری، حرکت به سمت دنیای فناوری است، امروزه برای زندگی بهتر و باکیفیت تر باید به سراغ استفاده از فناوری خصوصا فناوری اطلاعات رفت؛ چراکه خواسته ها و نیازهای مردم با مدل‌های قدیمی همخوانی ندارد.

وی، ادامه داد: شهرهای هوشمند، ترافیک کمتر، خدمات با کیفیت تر، شفافیت اقتصادی و رسیدن به توسعه پایدار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از مسیر توسعه فناوری گذر خواهد کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، خاطرنشان کرد: مبنای فناوری برای تحقق موارد فوق، تامین زیرساخت‌های مناسب است و مهمترین زیرساخت برای این امر فیبرنوری است، فیبر همان نسل‌های بالاتر ارتباطات همراه و ثابت است.

وی، تاکید کرد: فیبر به معنای هوشمندسازی، حکمرانی بهتر و شفاف تر، خدمات ابری، عدالت آموزشی در حوزه اقتصاد دیجیتال، جذب نخبگان و افزایش GDP است؛ با فیبرنوری حداقل ۵۰ سال در حوزه ارتباطات بیمه خواهیم شد.

ساجدی‌فر در پایان اشاره کرد: برای کرمان که هاب جنوب شرق است، استفاده از فیبرنوری به معنای ارائه خدمات بهتر به منطقه جنوب شرق از جمله خدمات درمانی و گردشگری است.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.