کد مطلب: 

256788

برخورد نکونام با بازیکن فولاد، یکی از زشت‌ترین صحنه‌های لیگ قهرمانان بود!

برخورد فیزیکی جواد نکونام با محمد آبشک بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.
برخورد نکونام با بازیکن فولاد، یکی از زشت‌ترین صحنه‌های لیگ قهرمانان بود!

به گزارش خبرورزشی، فولاد در آخرین بازی مرحله گروهی در برابر تیم الوحدات اردن با نتیجه یک بر صفر بازنده شد. در صحنه‌ای جواد نکونام، محمد آبشک را به کنار زمین فرا می‌خواند و حین صحبت با او از حین عصبانیت دستش را به سمت صورت بازیکنش می‌برد و از فرط عصبانیت ضربه‌ای به او می‌زند. این ضربه هر چند آرام اما اوج عصبانیت سرمربی تیم فولاد را نشان داد. این صحنه بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و بیشتر کاربران از آن به عنوان یکی از صحنه‌ای زشت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا یاد کردند.

تیم فولاد با اینکه در دور رفت بازی‌ها ۵ امتیاز از جدال با الوحدات، السد و النصر به دست آورد در دور برگشت در هر سه بازی بازنده شد و در نهایت از صعود به مرحله حذفی بازی‌ها بازماند. هر چند نمایش‌های این تیم در دور برگشت بازی‌ها هم قابل تحسین بود.

شاید اگر تیم فولاد با پنجره بسته روبرو نمی‌شد و چند بازیکن جدید به ترکیب اضافه می‌کرد می‌توانست نمایش بهتری در برابر حریفان داشته باشد. شاید شکست در برابر الوحدات هم به همین بهانه بود که تیم فولاد پیش از این بازی همه شانس‌های صعود را از دست داده بود و کمی بی انگیزه شده بود.

هر چند جواد نکونام در کنار زمین خیلی تلاش کرد که فولاد و شاگردانش با برد بازی‌ها را تمام کننند اما این اتفاق صورت نگرفت و در نهایت این تیم الوحدات بود که با یک گل برنده شد.  

با این حال کاربران مجازی اعتقاد دارند که جواد نکونام نباید به خود اجازه چنین برخوردی را با محمد آبشک می داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.3 (4 رای)
سیتنا 4
2021-04-30 17:38

افزودن دیدگاه جدید