کد مطلب: 

293380

تاکید بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در استان سیستان و بلوچستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان گفت: شرکت «های وب» مسئول اجرای پروژه فیبرنوری در سطح استان است که با پیگیری های فراوان و جلسات متعدد، تفاهم‌نامه اجرای این پروژه برای 55 شهر از 57 شهر سطح استان به امضا رسیده است که درخواست ما از اپراتور فیبرنوری، تسریع در عملیات اجرایی این پروژه است.
مدیرکل ارتباطات سیستان: تفاهم‌نامه اجرای پروژه فیبرنوری برای 55 شهر استان به امضا رسیده است

نیک محمد بلوچ زهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیتنا پیرامون آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری در استان سیستان و بلوچستان، گفت: پروژه ملی فیبرنوری در استان سیستان و بلوچستان از تیرماه سال 1402 پس از ابلاغ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز شد.

وی، افزود: شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) مسئول اجرای پروژه فیبرنوری در سطح استان می باشد که با پیگیری های فراوان و جلسات متعدد با استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها و شوراهای اسلامی تفاهم‌نامه اجرای این پروژه برای 55 شهر از 57 شهر سطح استان به امضا رسیده و دو شهر باقیمانده نیز در حال پیگیری است که به زودی به امضا خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: بعد از وصول تمامی تفاهم نامه ها، شرکت می‌تواند عملیات اجرایی و حفاری را آغاز کند.

وی، تاکید کرد: درخواست استان سیستان و بلوچستان از اپراتور فیبرنوری، آغاز و تسریع در عملیات اجرایی در سطح استان می باشد، چراکه هنوز به مرحله بهره برداری و اتصال نرسیده است، در مورد سرعت نیز فعلا و تا پایان زمان اتصال، نمی‌توان سخن گفت.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-15 14:43

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
سلام لطفا پروژه فیبرنوری شهرهای استان سیستان و بلوچستان را آغاز کنید.
ارسال شده توسط Anonymous در 09 ارديبهشت 03 - 09:25

افزودن دیدگاه جدید