کد مطلب: 

260023

مبین نت: به‌روزرسانی‌ شبکه طی روز گذشته باعث اختلال موقتی اینترنت کاربران شد

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد: ارتقای ظرفیت در لایه‌های مختلف شبکه می‌تواند به دلایل فنی، ثبات شبکه را دستخوش تغییر کرده و اختلالات موقتی را برای برخی کاربران ایجاد کند که در نتیجه تکمیل پروسه، برطرف می‌شوند. در روز گذشته اعمال یکی از همین به‌روزرسانی‌های معمول، اینترنت تعدادی از مشترکین این شرکت را دچار اختلال موقتی کرد.
مبین نت: به‌روزرسانی‌ شبکه طی روز گذشته باعث اختلال موقتی اینترنت کاربران شد

پیرو انتشار خبری در سیتنا با عنوان «کاربران ناراضی از کیفیت و سرعت اینترنت TD-LTE مبین نت»، این شرکت توضیحی به شرح ذیل برای سیتنا ارسال کرد:

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌صورت دوره‌ای برای بهبود کیفیت شبکه خود و افزایش ظرفیت اینترنت برای عموم کاربران، اقدام به انجام به‌روزرسانی‌هایی در لایه‌های مختلف شبکه می‌کند. ارتقای ظرفیت در لایه‌های مختلف شبکه می‌تواند به دلایل فنی، ثبات شبکه را دستخوش تغییر کرده و اختلالات موقتی را برای برخی کاربران ایجاد کند که در نتیجه تکمیل پروسه، برطرف می‌شوند. در روز گذشته اعمال یکی از همین به‌روزرسانی‌های معمول، اینترنت تعدادی از مشترکین این شرکت را دچار اختلال موقتی کرد. کارشناسان فنی مبین‌نت در پی این اختلال با اعمال روش‌هایی ظرف مدت زمان کوتاهی ثبات را به شبکه این شرکت بازگردانده و وضعیت سرویس تمامی مشترکین به حالت عادی بازگشته است. شرکت ارتباطات مبین‌نت خود را وامدار مشترکین ارزشمند خود می‌داند و در مسیر جلب رضایت ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (4 رای)
سیتنا 1
2021-08-10 18:16

دیدگاه‌ها

تصویر حسن کریمی
بحث این است که الان مدتهاست که اینترنت مبین نت کیفیت و کارایی سابق را ندارد و مرتب قطع و وصل شده یا سرعت بارکش‌تری فایلتان به حداقل ممکن رسیده و بحث امروز و دیروز نیست که میگن بدلیل برخی دلایل فنی این اشکال پیش آمده!!!!! اشکال فنی و ارتقاء کیفیت باید در یک پروسه زمانی مشخص اجرا و تمام شود، نه اینکه بارها در طی ماه باعث آزار سرویس گیرنده شود، چون خودم فنی هستم حداقل اطلاعاتی در اینگونه موارد دارم لطفا به عقل انسان‌ها توهین نکنید!!!
ارسال شده توسط حسن کریمی در 21 مرداد 00 - 10:24

افزودن دیدگاه جدید