کد مطلب: 

264606

مبین‌نت در مسیر تبدیل به بزرگترین اپراتور تخصصی در حوزه‌ی هوشمندسازی سازمانی

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت، گفت: امیدواریم با رشدی که در حوزه‌ی سازمانی و انبوه تجربه می‌کنیم بتوانیم مبین نت را در سال های آینده تبدیل به بزرگترین اپراتور تخصصی در حوزه‌ی هوشمندسازی سازمانی در کشور کنیم.
مبین‌نت در مسیر تبدیل به بزرگترین اپراتور تخصصی در حوزه‌ی هوشمندسازی سازمانی

به گزارش خبرنگار سیتنا، «حسین طهرانی» مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت در نشستی خبری با عنوان «سازمان هوشمند؛ از ارتباطات به سوی سرویس‌های ابری» که در نمایشگاه ایران تلکام 1400 برگزار شد، گفت: مبین نت به عنوان اپراتور ارتباطات ثابت در حوزه‌ی مشترکان انبوه و سازمانی در حال فعالیت و ارائه‌ی خدمت به متقاضیان است.

وی ادامه داد: در حوزه‌ی فروش سرویس‌های انبوه به مشترکان اینترنت خانگی به بیش از 400 هزار مشترک رسیدیم و در این حوزه، مبین نت بیشترین میانگین مصرف را در بین اپراتورهای سراسر کشور دارد.

مبین‌نت در مسیر تبدیل به بزرگترین اپراتور تخصصی در حوزه‌ی هوشمندسازی سازمانی

طهرانی افزود: در طول دوران پاندمی کرونا افزایش ظرفیت 2.5 برابری در لایه‌‌های مختلف شبکه را داشته‌ایم و ترافیک روزانه‌ی مصرف خانگی در این دوران به بیش از سه برابر افزایش یافته است و در همین حال در حوزه‌ی ارتباط با مشتریان هم ظرفیت را افزایش قابل توجهی داده‌ایم تا بتوانیم پاسخگویی و سطح سرویس را در حد قابل قبولی حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مبین نت در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات ارتباطی سازمانی، بعد از شرکت مخابرات ایران ببشترین سهم بازار را داراست و در همین حال، یکی از مهمترین استراتژی‌ها در حوزه‌ی سازمانی که بر اساس نقطه‌ی قوت و سهم ارتباطات سازمانی است، حرکت به لایه‌ی اپلیکیشن است.

طهرانی افزود: یکی از ترندهای جهانی در حوزه‌ی هوشمندسازی سازمان‌ها، رایانش ابری است که تلاش کرده‌ایم با ایجاد سرویس‌های متنوع روی لایه‌ی ارتباطی بیش از 1500 سازمان طرف قرارداد که با گستره‌ی جغرافیایی نیازمند ارتباطات وسیع هستند، یکی از پیشگامان ارائه‌ی سرویس در این حوزه باشیم.

مبین‌نت در مسیر تبدیل به بزرگترین اپراتور تخصصی در حوزه‌ی هوشمندسازی سازمانی

مدیرعامل مبین نت، گفت: سازمان‌ها به جهت توسعه‌ی تکنولوژی همواره نیازمند توسعه‌ی زیرساخت هایشان می‌باشند که در همین حال مبین نت با ارائه‌ی سرویس‌های متنوع ابری به سازمان‌ها، این نیاز را پوشش داده است.

وی افزود: در همین راستا، سرویس‌هایی همچون مرکز تماس متمرکز ابری را راه‌اندازی و به سازمان ها ارائه دادیم. همچنین سرویس نظارت تصویری ابری به سازمان‌های طرف قرارداد ارائه شد تا مدیریت دوربین‌ها و تصاویر در شعب مختلف‌شان در سراسر کشور به جهت حفظ امنیت صورت گیرد. همچنین اطلاع رسانی سازمان‌ها با پلت‌فرم یکپارچه از دیگر سرویس‌های ارائه شده به سازمان‌ها است.

وی ادامه داد: با افزایش سهم بازار مبین نت در سال 1400، با رشد 65 درصدی در حوزه‌ی سهم بازار ارتباطات سازمانی مواجه شدیم و محصول پرچمدار ما که شبکه‌ی اختصاصی سازمانی است توانست سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

مبین‌نت در مسیر تبدیل به بزرگترین اپراتور تخصصی در حوزه‌ی هوشمندسازی سازمانی

مدیرعامل مبین نت در پایان گفت: با برنامه‌ها و سرویس‌های ارائه شده، مبین نت طی سال‌های پیش‌رو به عنوان یک اپراتور هوشمند به ارائه سرویس‌های متنوع‌تر اقدام خواهد کرد که امیدواریم با رشدی که در حوزه‌ی سازمانی و انبوه تجربه می‌کنیم بتوانیم مبین نت را در سال های آینده تبدیل به بزرگترین اپراتور تخصصی در حوزه‌ی هوشمندسازی سازمانی در کشور کنیم.

انتهای پیام

گزارش تصویری سیتنا از این نشست خبری را اینجا ببینید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-12-23 19:13

افزودن دیدگاه جدید