کد مطلب: 

294481

صادر کردن فرهنگ به سایر کشورها با استفاده از صنایع خلاق

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد که با استفاده از صنایع خلاق می توانیم فرهنگ خود را به سایر کشورها صادر کرده، توسعه بدهیم و به مخاطب خود منتقل کنیم.
صادر کردن فرهنگ به سایر کشورها با استفاده از صنایع خلاق

به گزارش سیتنا، محمدرضا کاشفی نیشابوری در بازدید از نمایشگاه ملی صنایع خلاق مانوین طی سخنانی اظهار داشت: امسال کیفیتی که نمایشگاه در حوزه صنایع خلاق پیدا کرده قابل مقایسه با سال گذشته نیست و شاهد پیشرفت خوبی درحوزه صنایع خلاق هستیم. 

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی توضیح داد: محصولاتی که در حوزه کودک امسال عرضه شده بسیار متفاوت، تعاملی و جذاب عرضه شده است. این پیشرفت‌ها نشان می دهد که اکوسیستم ما در صنایع خلاق در مسیر پویایی و خود اصلاحی قرار گرفته است محصولات بازار پسندتر شدند. 

کاشفی نیشابوری ادامه داد: صنایع خلاق تاثیر قابل توجهی بر مسائل اجتماعی آموزشی دارد و حس خوبی را منتقل می کند و در این راستا بسیاری از مفاهیم را می توانیم با کمک صنایع خلاق به مخاطب منتقل کنیم.

وی افزود: با استفاده از صنایع خلاق می توانیم فرهنگ خود را به سایر کشورها صادر کرده، توسعه بدهیم و به مخاطب خود منتقل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و جذب منابع معاونت علمی خاطر نشان کرد: صنایع خلاق نقش مهمی در زیست بوم فناوری کشور که تاکنون در بخش سخت و فناور فعال بوده دارند و امروز حضوری نرم در سایر مباحث آموزشی دارد.

کاشفی نیشابوری ابراز امیدواری کرد که سال آینده شاهد پیشرفت بیش از پیش صنایع خلاق در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-11 15:30

افزودن دیدگاه جدید