کدخبر :295755 پرینت
22 خرداد 1403 - 08:40

شهردار سنندج: پیشبرد پروژه فیبرنوری به سرعت در حال انجام است؛ با مشکل یا مانع جدی مواجه نشدیم

شهردار سنندج، گفت: برای پیشبرد پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در سنندج با اپراتور مبین نت قرارداد پوشش 200 کیلومتری را منعقد کرده ایم که این اپراتور هم با چهار تیم در سطح شهر مشغول به فعالیت و اجرای پروژه است که در روند اجرای پروژه با مشکل یا مانع جدی مواجه نشدیم.

متن خبر

سید انور رشیدی، شهردار سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون روند پیشرفت پروژه فیبرنوری در این شهرستان، گفت: برای پیشبرد پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در سنندج با اپراتور مبین نت قراردادی را منعقد کرده ایم که این اپراتور هم با چهار تیم در سطح شهر مشغول به فعالیت و اجرای پروژه است.

وی پیرامون تعهد مبین نت در اجرای پروژه فیبرنوری در شهر سنندج، اظهار داشت: قراردادی که با اپراتور مبین نت منعقد شده، پوشش 200 کیلومتری فیبرنوری در سطح شهر سنندج است.

شهردار سنندج اظهار کرد: در روند پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در این شهر با مشکل یا مانع جدی مواجه نشدیم و در راستای بهبود روند پروژه تمام تلاشمان را می کنیم که سریع تر به نتیجه برسد و امکان دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت فراهم شود.

گفتنی است؛ در راستای تعهد مبین‌نت به عنوان یکی از اپراتور‌های دارای پروانه UNSP برای ایجاد پوشش فیبرنوری برای ۳ میلیون خانوار در سطح کشور، این شرکت عملیات حفاری و پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری را در پنج استان مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، خوزستان و کردستان آغاز کرده است.

در همین راستا، ۳۱ شهر استان کردستان در فهرست شهر‌های تحت تعهد مبین‌نت قرار دارند که در حال حاضر عملیات اجرایی در شهر‌های سنندج و سقز آغاز شده و مذاکرات با دیگر شهر‌های این استان نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.