کد مطلب: 

256216

توسعه فناوری‌های آموزش بین‌المللی و آنلاین

وزارت آموزش و پرورش چین اعلام کرد که دانشجویانی که در دوره‌های آنلاین شرکت می کنند باید از روش‌های متناسب با افزایش کیفیت زندگی بهره ببرند.
توسعه فناوری‌های آموزش بین‌المللی و آنلاین

به گزارش سیتنا، وزارت آموزش و پرورش چین اعلام کرد که دانشجویانی که در دوره‌های آنلاین شرکت می کنند باید از روش‌های متناسب با افزایش کیفیت زندگی بهره ببرند. در همه مناطق، با همکاری ادارات مربوطه، استانداردسازی آموزش آنلاین را تقویت می‌کنند و با استفاده از روش‌های فنی، اطمینان حاصل می‌کنند که فعالیت های آموزشی آنلاین از کیفیت لازم برخوردار است و به زندگی دانش‌آموزان و دانشجویان لطمه نمی‌زند.

صنعت آموزش آنلاین چین در ماه‌های اخیر چالش‌های جدی را تجربه کرده است. بر همین اساس برنامه‌هایی برای بهینه‌سازی این صنعت ارائه شد تا در نهایت به رونق این حوزه بیانجامددر طی دو جلسه سالانه کشور در اوایل ماه ، چندین نماینده همچنین خواستار تنظیم و مدیریت بیشتر تدریس خصوصی خصوصی آنلاین از نظر محتوا و حقوق مصرف کننده شد.

شرکت‌های تدریس خصوصی به این دلیل که کمک فوق برنامه می‌کنند و مطالب آن‌ها با برنامه درسی ملی متفاوت است هزینه‌های بیش‌تری دریافت می‌کنند. محدودیت‌های جدیدی برای آموزش آنلاین برای کودکان 6 ساله و کمتر وجود دارد که بازه‌های زمانی یادیگری را، برای کمک به سلامت آنان کاهش می‌دهد.

علیرغم اقدامات دولت برای تلاش برای محدود کردن تکالیف شبانه به منظور کاهش استرس دانش‌آموزان، مدارس ترکیبی، کلاس‌های آمادگی برای امتحانات و امروزه کلاس‌های آنلاین، جزو اولویت‌های مالی بسیاری از خانواده های چینی محسوب می‌شود، زیرا کودکان برای دستیابی به نمرات بالا و پیشرفت تحصیلی با فشار شدید مواجه هستند.

این امر اخیراً منجر شده است که در برخی از شهرها مدارس عالی برای ارائه خدمات بهتر، قرعه کشی انجام می‌دهند و دولت تلاش می‌کند مدارس را ترغیب کند تا در کنار شرکت‌های خصوصی، نقش فعال تری در فعالیت های فوق برنامه داشته باشند.

شرکت های تدریس خصوصی که از مقررات پیروی نمی کردند پیش از این دورانی از چالش‌ها را در سال 2018 تجربه کردند. سال گذشته وزارت آموزش و پرورش گفته بود که بیش از 400 هزار بازرسی از شرکت‌های تدریس خصوصی در سال 2020 انجام شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-12 11:38

افزودن دیدگاه جدید