کد مطلب: 

742

برگزاری مسابقات رباتیک در حاشیه‌ی جشنواره‌ی ملی ایده‌های برتر

برگزاری مسابقات رباتیک در حاشیه‌ی جشنواره‌ی ملی ایده‌های برتر

دبیر اجرائی جشنواره‌ی ملی ایده‌های برتر از برگزاری مسابقات رباتیک دانشجوئی و دانش آموزی در حاشیه‌ی برگزاری نمایشگاه اختراعات و ابتکارات خبرداد.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، "روح الله غفارزاده" با اشاره به برگزاری نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در حاشیه‌ی جشنواره به مدت 5 روز تاکید کرد: در حاشیه‌ی این نمایشگاه نیز مسابقات رباتیک دانشجوئی و دانش آموزی در بخش مسیریابی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات باید برای ثبت‌نام به مرکز نوآوری پارک مراجعه کنند.

 

غفارزاده ادامه داد: سال گذشته 60 اختراع از 200 درخواست ارائه شده به دبیرخانه برای حضور در نمایشگاه پذیرش شدند که در سال جاری تعداد اختراعات افزایش و نمایشگاه با وسعت بیشتری برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 19 آذر به مدت 5 روز برگزار می شود، بیان کرد: تا کنون بیش از 150درخواست برای شرکت در نمایشگاه اختراعات و ابتکارات به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده است.

 

غفارزاده تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند مستندات و درخواست‌های خود را تا پایان آبان از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

گفتنی است، نهمین جشنواره ملی ایده های برتر آذر ماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد و مهلت ارسال ایده‌ها نیز تا 25 آبان ماه تعیین شده است.

پایان پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-11-10 08:29

افزودن دیدگاه جدید