کد مطلب: 

4247

پژوهشکده‎ی مدیریت فاوا در پژوهشگاه ICT تاسیس می‎شود

با تایید شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده مدیریت فاوا در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس خواهد شد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر حسین صمیمی مدیر حوزه ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ذکر این مطلب افزود: پژوهشگاه در حال حاضر دارای 65 عضو هیات علمی تمام وقت است که بیش از 30 درصد آنها در مرتبه استادیار و دانشیار پژوهشی در حال فعالیت هستند.
دکتر صمیمی گفت: تا کنون فعالیتهای این پژوهشگاه در قالب 3 پژوهشکده فناوری ارتباطات، فناوری اطلاعات و امنیت ICT در حال انجام بوده و به تازگی با توجه به موافقت اصولی اخذ شده از شورای گسترش آموزش عالی، پژوهشکده مدیریت  فاوا نیز تاسیس و راه اندازی خواهد شد.
وی انجام مطالعات راهبردی در حوزه فاوا، بررسی های فنی و اقتصادی در خصوص فناوری های نوین، مطالعات بین الملل و نیز مطالعات حقوق و مقررات فاوا را از ماموریتهای اصلی این پژوهشکده برشمرد.
مدیر حوزه ریاست پژوهشگاه با تاکید بر اهمیت فاوا در حوزه هایی چون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی افزود: پژوهشکده مدیریت فاوا نقش بسیار کلیدی در انجام مطالعات راهبردی و نیز آینده پژوهی برای کمک به تصمیم سازی مدیران ارشد حوزه ICT خواهد داشت و بستر مناسبی برای مدیریت کلان حوزه ICT در کشور ایجاد خواهد کرد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-07 19:56

دیدگاه‌ها

تصویر اصغر غلامی
ok
ارسال شده توسط اصغر غلامی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید