کد مطلب: 

295216

حفاری پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای کلانشهر ارومیه تا سه هفته آینده به اتمام می‌رسد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی، گفت: حفاری پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهر ارومیه، ظرف سه هفته آینده با استفاده از تمام ظرفیت مجری طرح به اتمام می رسد.
حفاری پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای کلانشهر ارومیه تا سه هفته آینده به اتمام می‌رسد

به گزارش سیتنا، قاسم جلیلی نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی در جلسه کنترل پروژه که با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیرعامل صبانت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا سه هفته آینده حفاری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای کلانشهر ارومیه به اتمام می رسد.

وی افزود: اگر ما پروژه فیبرنوری را در مدت‌زمان کوتاهی اجرایی نکنیم به چالش‌های بسیار جدی در شبکه ارتباطی برمی‌خوریم.

جلیلی نژاد با اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای کیفیت و سرعت ارتباطات در استان گفت: این پروژه بزرگترین پروژه‌ ارتباطی در تاریخ استان است که می‌تواند چهره ارتباطات استان را متحول کند.

وی ادامه داد: شرکت صبانت باید با تمام ظرفیت نسبت به اجرای عملیات حفاری پروژه در ارومیه اقدام و تا سه هفته آینده به اتمام برسد.

در ادامه مهدی روحانی نژاد، معاون سازمان تنظیم مقررات ضمن اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای کیفیت و سرعت ارتباطات در استان گفت: اجرای این پروژه در راستای مصوبات مرکز ملی فضای مجازی برای دولت از اهمیت راهبردی برخوردار است.

وی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها موظفند پس از درخواست اپراتور و مجری طرح برای صدور مجوز حفاری، طی مدت زمان ۱۵ روز مجوز مربوطه را صادر کنند.

در ادامه جلسه، احمد بیدآبادی، مدیرعامل شرکت صبانت ضمن تشکر از همکاری ها در پیشبرد پروژه، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای پروژه در شهرهای استان آذربایجان غربی اراِِئه کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2024-05-27 16:05

افزودن دیدگاه جدید