کد مطلب: 

295028

پیگیری وضعیت سهام و امور مالی سهامداران مخابرات با شماره‌گیری ۲۰۲۶

سیستم پاسخگویی تعاملی و هوشمند (IVR) در حوزه مالی مخابرات با سرشماره ۲۰۲۶، پس از کنترل‌های نهایی، راه اندازی شده و اکنون، آماده استفاده و بهره‌مندی ذی‌نفعان در مباحث مربوط به سهام اخابر و مجامع شرکت مخابرات ایران است.
پیگیری وضعیت سهام و امور مالی سهامداران مخابرات با شماره‌گیری ۲۰۲۶

به گزارش سیتنا، پس از بررسی‌های فنی و احصاء نیازمندی‌های سهامداران، زیرساخت لازم برای طراحی سیستم پاسخگویی تعاملی ویژه امور سهام مخابرات، طراحی و انجام شد و اکنون “سیستم تعاملی” IVR سهام، به طور کامل برای ذی‌نفعان راه اندازی شده است.

سهامداران و ذی‌نفعان می‌توانند با شماره‌گیری ۲۰۲۶، در هر ساعتی از شبانه روز، ضمن تسهیل و تسریع در پاسخگویی به امور سهام و مطالبات مالی، از آخرین وضعیت سهام اخابر، به‌روز رسانی‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به برگزاری مجامع عمومی شرکت در اسرع وقت با خبر شوند.

همچنین، با راه اندازی سامانه پاسخگویی تعاملی و هوشمند حوزه سهام شرکت مخابرات ایران، ضمن رعایت اصول دستورالعمل حاکمیت شرکتی که منجر به افزایش رتبه شرکت در پایبندی به دستورالعمل مذکور در بین شرکتهای بورسی می‌شود، ارتباط سهامداران با کارشناسان، مسئولین و مدیران مرتبط در حوزه سهام و بازار سرمایه، تعاملی و شفاف‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-23 09:14

افزودن دیدگاه جدید