کد مطلب: 

293383

ببینید| حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر شرکت‌های تاکسی اینترنتی نگران راننده هستند، میزان حق کمیسیون رانندگان که ۱۵ تا ۲۰ درصد است را کاهش دهند، زیرا این میزان کمیسیون منصفانه نیست.
ببینید| حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست

به گزارش سیتنا، محمد علی اسفنانی در نشست خبری خود، درباره حذف گزینه عجله دارم در تاکسی‌های اینترنتی گفت: ابتدا مقاومتی صورت گرفت، اما بعد تمکین کردند، اما اگر افزایشی در کرایه داشته باشیم تخلف گران‌فروشی است و به آن رسیدگی و در خصوص آن حکم صادر خواهد شد.

وی افزود: ما در جلساتی که داشتیم نماینده این شرکت عنوان کرد از حذف گزینه عجله دارم، راننده متضرر می‌شود و ما در بررسی که داشتیم متوجه شدیم که رانندگان ۱۵ درصد حق کمیسیون به شرکت‌های تاکسی اینترنتی پرداخت می‌کنند باتوجه به اینکه این شرکت‌ها فقط صرف ۱۵ درصد را برای هماهنگی دریافت می‌کنند از نظر شخص بنده منصفانه نیست و شرکت تاکسی می‌تواند از این درصد کمیسیون کم کند.

اسفنانی خاطرنشان کرد: اگر چه در برخی از شهر‌ها شنیده شده، این میزان کمیسیون ۲۰ درصد است. البته ما از این دو شرکت بابت تمکین از قانون تشکر می‌کنیم البته امیدارم که در سایر موارد هم مشکلی برای مردم ایجاد نشده و حق مردم ضایع نشود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-15 13:04

افزودن دیدگاه جدید