کد مطلب: 

292260

ببینید| سازمان تعزیرات حکومتی: تاکسی‌های اینترنتی به بهانه حذف گزینه «عجله دارم»، قیمت‌ها را بالا نبرند

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شرکت های تاکسیرانی برای مردم ایجاد مشکل نکنند، یعنی به بهانه حذف گزینه «عجله دارم» قیمت‌ها را بالا نبرند یا سرویس‌‍‌های خود را کم نکنند؛ چون همین دو مورد مصداق تخلفات تعزیراتی است و ما برخورد می‌کنیم.
سازمان تعزیرات حکومتی: گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی آنی و برخط رسیدگی می‌شود

به گزارش سیتنا، احمد اصانلو روز چهارشنبه (23 اسفند ماه) در نشست خبری از مردم خواست با مراجعه به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تخلفات تاکسی‌های اینترنتی را به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به تاکسی‌های اینترنتی هشدار داد: به بهانه حذف گزینه عجله دارم قیمت‌ها را بالا نبرند و دسترسی مردم به خدمات را محدود نکنند و مردم را گروگان نگیرند زیرا این رفتار مصداق تخلف است.

روز گذشته سیتنا در گزارشی نوشت: در روزهای پایانی سال و افزایش درخواست های مسافرین در استفاده از سرویس های اینترنتی جابجایی مسافر و به دنبال حذف سرویس «عجله دارم» از این سرویس دهنده ها، قیمت پایه حمل و نقل به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. (لینک)

این گزارش سیتنا با پاسخ اسنپ مواجه شد و فرید شهابی، معاون تجاری اسنپ در پاسخ به سیتنا گفت: با فرارسیدن هفته پایانی سال میزان ترافیک و سفرهای درون‌شهری به اوج خودش رسیده و وضعیت حمل‌ونقل به دلیل افزایش درخواست‌ها و کاهش تعداد کاربران راننده به شدت خاص شده است. (لینک)

وی ادامه داد: در چنین شرایطی که توازن بین عرضه و تقاضا به هم می‌خورد برای تبدیل بیشتر درخواست‌ها به سفر ممکن است نوسان قیمتی اتفاق بیافتد؛ با این حال، تلاش می‌کنیم با راهکارهای هوشمند تعادل در تعیین نرخ را حفظ کنیم و از طریق تعیین حد مجاز قیمت اجازه نمی‌دهیم نرخ‌ سفر از یک سطحی بالاتر برود.

معاون تجاری اسنپ خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی برای کاربران راننده سعی می‌کنیم آنها را به فعالیت بیشتر ترغیب کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-13 10:12

افزودن دیدگاه جدید