کد مطلب: 

292388

عذرخواهی «های‌وب» پیرامون تنش در جلسه هفته گذشته مجمع صاحبان سهام

به دنبال تنش هفته گذشته در مجمع فوق‌العاده شرکت داده گستر عصر نوین با نماد «های وب»، این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی مدیرعامل «های وب» از برخوردهای رخ داده اعلام کرد که این شرکت تلاش خواهد کرد تا با ارائه گزارش‌های منظم دوره‌ای، بخشی از نگرانی‌های سهامداران را که در حوزه اختیارات شرکت قرار دارد، برطرف نماید.
عذرخواهی «های‌وب» پیرامون تنش در جلسه هفته گذشته مجمع صاحبان سهام

به گزارش سیتنا، به دنبال تنش هفته گذشته در مجمع فوق‌العاده شرکت داده گستر عصر نوین با نماد «های وب»، این شرکت اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

با توجه به وقوع رویدادهای تلخ اتفاق افتاده در جلسه مجمع صاحبان سهام شرکت «داده‌گسترعصرنوین»، که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ برگزار شد، به اطلاع سهامداران گرامی، همکاران و سایر ذینفعان محترم این شرکت می‌رسانیم که شرکت «های‌وب» همواره تلاش می‌کند تا با شفافیت در ارائه اطلاعات مالی و پاسخگویی به سوالات و ابهامات مطرح شده توسط سهامداران و سایر ذینفعان، روند کاری مناسب و مورد قبولی داشته باشد.
در جلسه مجمع صاحبان سهام این شرکت، اغلب اعتراضات مطرح شده توسط برخی سهامداران مربوط «به تاخیر در پرداخت سود سهام سال گذشته» و «کاهش قیمت سهام» که ناشی از شرایط بازار بورس بوده است، که مدیران شرکت در تغییرات قیمت سهام و همچنین طولانی بودن فرآیند وصول مطالبات نقشی نداشته‌اند.
با این حال، مدیرعامل شرکت در این جلسه، پوزش و مراتب عذرخواهی خود را به اطلاع سهامداران رساند. شرکت «های‌وب» مجدداً از این اتفاقات متاسف بوده و تلاش خواهد کرد تا با ارائه گزارش‌های منظم دوره‌ای، بخشی از نگرانی‌های سهامداران را که در حوزه اختیارات شرکت قرار دارد، برطرف نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-16 16:47

افزودن دیدگاه جدید