کد مطلب: 

290408

ببینید| مدیرعامل آسیاتک: روند رشد منطقی و متعادلی را در بازار بورس تجربه می‌کنیم

مدیرعامل شرکت آسیاتک گفت: با ورود هر شرکت در بازار بورس، مواردی تجربه می‌شود که بخشی از مدیریت آن در اختیار خود شرکت و بخش دیگری متاثر از عوامل بیرونی است و در این مدت ما نیز مسائل بیرونی داشتیم که در کلان بازار بورس و برخی دیگر در کلان عملیات شرکت تاثیرگذار بود، اما خوشبختانه با کمترین انحراف از این موارد عبور کردیم و روند منطقی و متعادلی را در رشد تجربه کرده ایم.
یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک

محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون روند توسعه این شرکت پس از حضور در بازار بورس، گفت: شرکت آسیاتک، اردیبهشت ماه سال 1401 به بازار بورس وارد و سهام این شرکت عرضه شد و به دلیل گزارشات و رشد شرکت، نماد آسیاتک در بازار بورس، یک پله ارتقا را تجربه کرد.

وی، ادامه داد: معمولا زمانی که نمادی به بازار بورس وارد می شود، شرکت‌ها یک الی دو سال اول برای آشنایی اعضای بازار و آگاهی از برند آنها احتیاط می کند و از طرفی خود شرکت نیز باید ادبیات لازم را به موقع پیاده سازی کند و گزارشات را ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت آسیاتک، خاطرنشان کرد: از آنجایی که آسیاتک از سال 96 سهامی عام شد، در ارائه گزارشات و ساختار مالی خود اصلاحات لازم را طی این چند سال داشته و برای این موضوع آماده بوده است و با چالشی رو به رو نبودیم، همچنین فرآیند ارائه خدمات، درآمد و سود شرکت رو به رشد بود و حائز تغییرات در سال اول ورود به بازار شد و این اتفاق خوبی برای نماد شرکت آسیاتک بود.

یوسفی زاده، اظهار کرد: بخشی از بازار بورس دست شرکت و بخش دیگر متاثر از موارد بیرونی است و در این مدت ما نیز مسائل بیرونی داشتیم که در کلان بازار بورس و برخی دیگر در کلان عملیات شرکت تاثیرگذار بود، اما خوشبختانه با کمترین انحراف از این موارد عبور کردیم و روند منطقی و متعادلی را در رشد تجربه می کنیم.

پایان بخش یازدهم گفت‌وگو

خبرنگار: فرزانه احمدی منش
عکاس: حسین شهلایی

برای مشاهده بخش نخست گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش دوم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش سوم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش چهارم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش پنجم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش ششم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش هفتم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش هشتم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش نهم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش دهم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2024-01-28 10:50

افزودن دیدگاه جدید