کد مطلب: 

290167

ببینید| مدیرعامل آسیاتک، خبر داد: جهش سرعت دسترسی به اینترنت خانگی با توسعه مودم ‌های وای‌فای نسل شش

مدیرعامل شرکت آسیاتک گفت: با توسعه مودم ‌های وای‌فای نسل شش، سرعت دسترسی به اینترنت فیبرنوری در خدمات بی سیم منازل آنچنان افزایش می‌یابد که مردم حس اتصال به اینترنت با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه را کاملا لمس می‌کنند.
یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک

محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در ارزیابی استقبال مردم از سرویس فیبرنوری، گفت: با تکنولوژی نمی‌توان مقابله کرد، چراکه تکنولوژی به خانوار و افراد، ورود و ارتباطات آنها را تسهیل می‌کند و نمونه‌های متعدد آن هم در سال‌های اخیر مشاهده کرده ایم.

وی، ادامه داد: این سرویس تنها یک شبکه فیبرنوری برای دسترسی خانوارها به اینترنت نیست و همانند شبکه کابلی تلویزیونی است و آنقدر پشت آن پهنای باند و اینترنت است که می تواند تمام نیاز محتوایی خانوارها را تامین کند، لذا ادبیات آن استفاده خانوادگی است و ماهیت آن به گونه ای نیست که تنها روی موبایل هر فرد قرار گیرد ولذا تاثیر کلان در فرهنگ ارتباطی خواهد داشت. این سرویس به طور همزمان از تلفن ثابت برخوردار است و بر روی سرعت اینترنت موبایل نیز تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آسیاتک، تاکید کرد: برای نوع سرویس‌ها پیش بینی های لازم صورت گرفته است و در حال حاضر هم از سرویس اقتصادی و هم سرویس پیشرفته برخوردار هستیم که هر استفاده ای را پوشش می دهد.

یوسفی زاده، خاطرنشان کرد: از آنجایی که دولت برای شبکه سازی و کشیدن کابل دراپ مشوق اعطا می کند، ما در آسیاتک تجمیعی انجام دادیم و اگر در ساختمان ها بیش از پنج واحد برای این سرویس ثبت سفارش کنند، نیازهای دیگر آنها نیز تامین می شود و می توانند از مودم رایگان بهره مند شوند، به معنای دیگر کابل کشی یکبار صورت می گیرد و پنج بار هزینه نمی شود، آسیاتک نیز مبلغ را به خانوار کمک می‌کند تا هر چه زودتر تجهیزات لازم مودم خود را تهیه کنند و تبدیل شبکه را داشته باشند.

وی، اشاره کرد: در آینده نه چندان دور مودم ‌های وای‌فای نسل شش نیز توسعه می یابد و نفوذ این سرعت در خدمات بی سیمی که در داخل منازل وجود دارد، افزایش می یابد، چراکه در حال حاضر اکثر مودم هایی که مورد استفاده قرار می گیرند نسل پنجم هستند و سرعت‌ها با فاصله بیشتر از 20 الی 30 متر از مودم کاهش می‌یابد و در چنین شرایطی ممکن است که مردم حس دسترسی به اینترنت 1000 مگابیت بر ثانیه را به راحتی در همه نقاط منازل خود احساس نکنند، بنابراین باید ابتدا تا انتهای شبکه را برای مشتریان تشریح کنیم و مودم مناسبی را متناسب با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه که تحویل می‌دهیم، به آنها ارائه دهیم.

پایان بخش نهم گفت‌وگو

خبرنگار: فرزانه احمدی منش
عکاس: حسین شهلایی

برای مشاهده بخش نخست گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش دوم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش سوم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش چهارم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش پنجم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش ششم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش هفتم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخش هشتم گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-21 14:20

افزودن دیدگاه جدید