کد مطلب: 

281871

استفاده از فناوری‌های نوین برای پاسخگویی به درخواست‌های ایثارگران

مدیرکل مراجعات و ارتباطات ایثارگران بنیاد شهید، گفت: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده از فناوری‌های نوین است و راه‌اندازی سامانه‌هایی مانند «گفتینو» و «ایثار من» در این راستا انجام شده است.
محمدحسن علینقیان

به گزارش سیتنا، محمدحسن علینقیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت‌های اداره کل مراجعات و ارتباطات ایثارگران، گفت: کلیه مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور، میز‌های خدمت، مکاتبات واصله از مراجع قانونی و همچنین سفرهای استانی بر پایه میز خدمت از جمله اقدامات این اداره کل است و به عنوان نمونه بیش از ۶۰ سفر استانی انجام شده که در این سفرها حدود ۶۰ هزار درخواست بررسی و پاسخ گفته شده است و آخرین سفر استانی در سال ۱۴۰۲ سفر استانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان گیلان بوده است.

وی افزود: بررسی درخواست‌ها و دیدارها به صورت تخصصی صورت می‌گیرد به عنوان مثال در حوزه مسکن و بهداشت و درمان برای هر درخواست یک ملاقات به صورت جداگانه ثبت می‌شود، در حوزه پاسخگویی به در خواست‌ها به صورت تخصصی رسیدگی و پاسخ داده می‌شود. رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده از فناوری‌های نوین است و کارشناسان سامانه گفتینو در ساعت اداری به صورت برخط اقدام به پاسخگویی و ثبت درخواست می‌کنند.

علینقیان با اشاره به اینکه برخی ایثارگران برای دسترسی به مسئولان مشکلاتی داشتند، گفت: با درایت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سامانه‌ای به نام «ایثار من» تعبیه شد و ایثارگران با رمز ورودی که در اختیار دارند می‌توانند وارد سامانه شوند، از سطح شهرستان‌ها تا سطح ستاد شامل ۶ سطح درخواست انجام می‌شود که به هر سطح درخواست رسیدگی می‌شود و در همان جا پاسخ ارائه می‌شود.

مدیرکل مراجعات و ارتباطات ایثارگران بنیاد شهید با بیان اینکه قانون‌گرایی، عدالت‌محوری و اقناع‌سازی سه اصل مهم در پاسخگویی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: تلفن ۱۶۱۶ در سراسر کشور نیز آماده است و سامانه به این صورت است هر ایثارگری با این شماره تماس بگیرد برای پاسخگویی به نزدیکترین اداره بنیاد منتقل می‌شود تا پاسخ مناسب دریافت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.4 (5 رای)
سیتنا 3
2023-06-22 10:55

افزودن دیدگاه جدید