کد مطلب: 

288553

لزوم معرفی فناوری‌های نوین به مردم با صرفه اقتصادی

رییس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: باید در ارایه همه طرح‌های نوین و فناور پایه صرفه اقتصادی آن مد نظر قرار گیرد و این فناوری ها برای استفاده به مردم و جامعه عرضه شود.
علی سلاجقه

به گزارش سیتنا، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شرکت فناور مکو(مپنا) که در حوزه انرژی برق دستاوردهای نوآور زیادی را ارائه کرده است، با تاکید بر برنامه ریزی برای صرفه اقتصادی و ارائه این فناوری های نوین به جامعه از تلاش این شرکت دانش بنیان تقدیر کرد.

در این بازدید دکتر علی سلاجقه با تقدیر از جوانان دانشمند و مدیرعامل شرکت دانش بنیان مکو از زیر مجموعه های گروه صنعتی مپنا گفت: باید در ارایه همه طرح‌های نوین و فناور پایه صرفه اقتصادی آن مد نظر قرار گیرد و این فناوری ها برای استفاده به مردم و جامعه عرضه شود.               

امضا تفاهم‌نامه حمایت شرکت مکو(مپنا) از گونه عقاب طلایی

در حاشیه بازدید معاون رییس جمهور از شرکت مکو (مپنا) تفاهم نامه حمایتی این شرکت از گونه عقاب طلایی با محیط زیست استان البرز صورت گرفت.

بر اساس این تفاهم شرکت مکو(مپنا) متعهد می‌شود تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در بحث آموزش، نگهداری، تیمار و... حمایت‌های لازم را از گونه ارزشمند عقاب طلایی انجام دهد.

عقاب طلایی ازجمله گونه‌های حیات وحش بومی استان البرز است.

توانایی شرکت مپنا برای تولید سالانه ۱۵۰۰ اتوبوس برقی

در ادامه بازدید دکتر سلاجقه از شرکت مپنا، مسئولین این شرکت برای تولید سالانه ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی اعلام آمادگی کردند.                                  

تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از شرکت مکو(مپنا) در حضور سلاجقه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، به پاس اقدامات محیط زیستی شرکت مکو(مپنا) در جهت حفاظت از محیط زیست کشور با اهدای لوح تقدیر، از این شرکت فناور قدردانی کرد.

گفتنی است؛ مجموعه های تولید خانه هوشمند، سنسورهای پیشرفته، خودروبرقی، اتوبوس های برقی و سیستم های هوشمند کنترل برق از جمله فناوری هایی بود که  مورد بازدید معاون رییس جمهور قرار گرفت.

در جریان دومین سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان البرز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صح امروز وارد این استان شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-12-10 12:06

افزودن دیدگاه جدید