کد مطلب: 

281133

رونمایی از تلفن همراه فوق مقاوم یولفون با ماندگار چند روزه‌ی شارژ باتری!

شرکت یولفون از جدیدترین گوشی فوق مقاوم خود با نام آرمور ۲۱ با باتری ۹۶۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد که باتری قدرتمند این گوشی با شارژ سریع ۳۳ واتی انرژی آرمور ۲۱ را تامین می‌کند و کاربر می‌تواند با یک بار شارژ تا چندین روز از آن استفاده کند.
یولفون

به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، یولفون قرار است به‌زودی گوشی ابر مقاوم خود را به بازار عرضه کند.

این گوشی که به یک اسپیکر ۱۲۲ دسیبیلی Halo مجهز شده، از قابلیت‌های برجسته و نوینی مانند Infinite Halo برخوردار است.

قابلیت Infinite Halo که یک نور حلقه‌ای متشکل از ۱۸ قطعه نور LED RGB است، در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. این حلقه نوری دارای ۱۰ نوع افکت نوری مختلف است و از ۴ حالت موسیقی، اعلان، تماس ورودی و شارژ پشتیبانی می‌کند.

آرمور ۲۱ امکان تنظیم میزان روشنایی و تغییر حالت‌ها را نیز به کاربران می‌دهد تا بتوانند حداکثر استفاده ممکن را از این بخش داشته باشند.

همچنین اگر کاربر علاقه‌ای به استفاده از این قابلیت نداشته باشد می‌تواند به راحتی با کلیک بر گزینه Do Not Disturb Mode در منوی کشویی آن را خاموش کند.

اسپیکر به کار رفته در این گوشی نیز قوی‌ترین اسپیکر موجود در بازار است. این اسپیکر ضد آب است و می‌تواند ۳۰ ساعت پخش موسیقی بی وقفه را به کاربران ارائه دهد. گفتنی است هنگام پخش موسیقی، حلقه نوری پشت گوشی با ضربات آهنگ همگام می‌شود و نمای فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

گوشی آرمور ۲۱ با کسب گواهی‌های IP68/IP69K و MIL-STD-810H در برابر آب، گرد و غبار، ضربه و محیط‌های سخت کاملا عایق و مقاوم است.

این گوشی همچنین با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 و دوربین دید در شب ۲۴ مگاپیکسلی، به کاربران اجازه می‌دهد عکس و فیلم‌های خیره کننده‌ای را در محیط‌های تاریک ثبت کنند.

باتری قدرتمند ۹۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با شارژ سریع ۳۳ واتی انرژی آرمور ۲۱ را تامین می‌کند و کاربر می‌تواند با یک بار شارژ تا چندین روز از آن استفاده کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-05-31 15:06

افزودن دیدگاه جدید