کد مطلب: 

258127

رتبه برتر شرکت مخابرات ایران در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی»

شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی "در بخش پژوهش و انتشارات" رتبه برتر را کسب کرد.
رتبه برتر شرکت مخابرات ایران در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی»

به گزارش سیتنا، همزمان با "روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی" در سال 1400، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع "نسل چهارم روابط‌عمومی، داستان‌سرایی، ابرنیروی روابط‌عمومی" 23 خرداد 1400برگزار ‌شد.

بر اساس این خبر، قدرت داستان‌سرایی در روابط‌عمومی، استراتژی داستان‌سرایی در عصر دیجیتال، داستان‌سرایی بصری در روابط‌عمومی، داستان‌سرایی؛ روندهای آینده در روابط‌عمومی و نحوه استفاده از داستان‌سرایی به عنوان ابزار روابط‌عمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.

این خبر می افزاید، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه‌ روابط‌عمومی و نهادینه‌کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط‌عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی ، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار‌شد.

انتشار ویژه‌نامه با موضوع "داستان‌سرایی"، انتشار و رونمایی چهار کتاب‌ جدید روابط‌عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران از جمله برنامه های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی»بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-06-13 16:06

افزودن دیدگاه جدید