کد مطلب: 

248194

آخرین نوآوری‌های فناوری‌ اطلاعات به صنعت نفت جانی تازه می‌دهد

صنعت نفت‌ و گاز یکی از صنایع بزرگ کشور است. نفت بخش بزرگی از درآمدهای ملی و بین‌المللی را تامین می‌کند. اما این صنعت سنتی هم برای نقش‌آفرینی بهتر در اقتصاد کشور به فناوری‌های نوین نیاز دارد. این نیاز هم تنها با توانمندی‌های دانش‌بنیان تامین می‌شود.
آخرین نوآوری‌های فناوری‌ اطلاعات به صنعت نفت جانی تازه می‌دهد

به گزارش سیتنا، نفت وگاز، علاوه بر اینکه منبع عمده تامین انرژی در دنیای امروز هستند، نقش مهمی هم در تعیین میزان قدرت ملی و اعتبار بین‌المللی کشورهای مختلف دارند. این صنعت مهم و کاربردی با استفاده از فناوری‌های نوین، نقش خود را بهتر و بهینه‌تر ایفا می‌کند. قرار بر این است که شرکت‌های دانش‌بنیان، برای نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود به «دومین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و حراست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران» در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه بروند.

قرار بر این است که آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزارهای فناوری اطلاعات به مدیران و کارشناسان صنعت نفت و گاز معرفی شود. این کار با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هفتم تا نهم دی‌ماه امسال اتفاق می‌افتد.

این نمایشگاه با هدف ایجاد بازارهای تخصصی، حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان، تبادل بازار شرکت‌های بزرگ با شرکت‌های کوچک فناور و همچنین توسعه همه‌جانبه زیست‌بوم اقتصادی منطقه پارس جنوبی با همکاری سازمان‌های دولتی و با اتکا به توانمندی‌های بخش خصوصی در یک منطقه مهم اقتصادی برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-26 14:51

افزودن دیدگاه جدید