کد مطلب: 

241031

برگزاری مسابقات یادواره دهه مبارک فجر به میزبانی پژوهشگاه ICT

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مسابقات یادواره دهه مبارک فجر به میزبانی این پژوهشگاه خبر داد.
برگزاری مسابقات یادواره دهه مبارک فجر به میزبانی پژوهشگاه ICT

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین حیدر اتابکی در خصوص مسابقات یادواره دهه مبارک فجر که به مناسبت این دهه از روز گذشته آغاز شده، گفت: این بازی ها طبق رسم سال های گذشته، امسال نیز در قالب بازی های گروهی و انفرادی به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: امسال ۸ تیم ۱۰ نفره در مسابقات فوتسال حضور دارند که علاوه بر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ۳ مجموعه دیگر یعنی پژوهشگاه فضایی، دانشکده پست و مخابرات و مرکز ملی فضای مجازی شرکت کرده اند.

اتابکی همچنین با اشاره به مسابقات انفرادی گفت: تنیس روی میز، شطرنج، دارت و فوتبال دستی از مسابقاتی است که در ۲ رده بانوان و آقایان به صورت داخلی و بومی برگزار می شود.

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص داوران این مسابقات نیز یادآور شد: داوران این مسابقات برای فوتسال از فدراسیون و برای مسابقات انفرادی از مجموعه پژوهشگاه ICT انتخاب شده و قرار است بر بازی ها نظارت کامل داشته باشند.

اتابکی خاطرنشان کرد: این مسابقات در پایان دهه فجر و در روز ۲۲ بهمن به پایان می رسد و در مراسمی با حضور رئیس محترم پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوایز و لوح تقدیری به مناسبت یادبود به نفرات برتر این مسابقات اهدا می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-02 14:58

افزودن دیدگاه جدید