کد مطلب: 

226787
گزارش وزیر ارتباطات پیرامون آخرین وضعیت ارتباطات در مناطق سیل‌زده:

ارتباطات شهرهای کوهدشت و رومشکان به شرایط عادی بازگشت/ ارتباطات گچساران و دهدشت و زیراب و پل سفید تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد/ تکمیلی: برقراری مجدد ارتباطات در گچساران و دهدشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد: ارتباطات شهرهای کوهدشت و رومشکان استان لرستان به شرایط عادی بازگشت. هم اکنون ارتباطات شهرهای گچساران و دهدشت در کهکیلویه و بویراحمد و زیراب و پل سفید در مازندران به علت قطعی فیبرنوری از چند مسیر با اختلال گسترده مواجه است که تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد.
ارتباطات شهرهای کوهدشت و رومشکان به شرایط عادی بازگشت/ ارتباطات گچساران و دهدشت و زیراب و پل سفید تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی توئیت کرد:

ارتباطات شهرهای کوهدشت و رومشکان استان لرستان در ساعت ۶صبح به شرایط عادی بازگشت. هم اکنون ارتباطات شهرهای گچساران و دهدشت در کهکیلویه و بویراحمد و زیراب و پل سفید در مازندران به علت قطعی فیبرنوری از چند مسیر با اختلال گسترده مواجه است که تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد.

تکمیلی؛ برقراری مجدد ارتباطات تلفنی و اینترنت در گچساران و دهدشت

به گزارش سیتنا به نقل از جماران، دقایقی قبل ارتباطات تلفنی و اینترنت شهرستانهای گچساران و دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد که از ساعت ۲۳ شب گذشته با اختلال گسترده به دلیل قطع فیبرنوری مواجه شده بود، به شرایط عادی بازگشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-02 11:18

افزودن دیدگاه جدید