کد مطلب: 

226738

دستگیری زن ساوجلاغی که با ارسال پیامک جعلی کلاهبرداری می‌کرد!

جانشین انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری دو کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان خبر داد.
این زن در ساوجلاغ با یک پیامک کار خود را می کرد!

به گزارش سیتنا، سرهنگ مجتبی عبدی در تشریح این خبر گفت: درپی اخبار واصله مشخص گردید فرد یا افرادی اقدام به کلاهبرداری با شیوه و شگرد جستجو در کانالهای فروش اجناس در شبکه های اجتماعی و خرید آنها با ارسال پیامک جعلی (فتوشاپ تراکنش) و ارسال تاییدیه جعلی واریز بانک برای فروشنده می کنند که مراتب در دستور کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی و هماهنگی با مقام قضایی، اکیپی از ماموران پلیس فتا شهرستان به محل اداره پست هشتگرد مراجعه و ضمن تعقیب و مراقبتهای پلیسی،خانمی 20 ساله با هویت معلوم که قصد تحویل مرسوله پستی را داشت، پس از تحویل بسته دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد نامبرده با ارسال پیامک جعلی به فروشندگان اجناس در کانالهای فضای مجازی چنین وانمود می کرده که مبالغ را به حساب آنان واریز، در حالی که هیچ مبلغی را به حساب فروشندگان واریز نمی کرد.

سرهنگ عبدی ادامه داد: متهم در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 20 فقره کلاهبرداری اینترنتی از طریق پیامک های جعلی اعتراف و یک نفر همدست او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که در بازرسی از منزل وی نیز مقادیر زیادی اجناس خریداری شده از طریق فروشگاه های اینترنتی که مبالغ آنها را پرداخت نکرده بود، کشف و ضبط گردید.

جانشین انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از مردم و فروشندگان اجناس در فضای مجازی خواست که مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند و قبل از انجام هر گونه خرید یا فروش اینترنتی طرف مقابل خود را شناسایی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-31 09:53

افزودن دیدگاه جدید