کد مطلب: 

207049

وزیر اقتصاد در بازدید از کارخانه‌ی مخابراتی ارگ جدید: استفاده‌ی دولت از تولیدات ملی ضروری است

وزیر امور اقتصادی و دارایی که به نمایندگی از رئیس جمهور در شهر بم حضور یافته بود، در بازدید از کارخانه‌ی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، بر استفاده‌ی دولت از این تولیدات ملی تاکید کرد.
وزیر اقتصاد در بازدید از کارخانه‌ی مخابراتی ارگ جدید: استفاده‌ی دولت از تولیدات ملی ضروری است

به گزارش خبرنگار سیتنا، در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان کرمان، وزیر اقتصاد به نمایندگی از رئیس جمهور در شهر بم حضور یافت و از کارخانه‌ی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید بازدید کرد.

دکتر مسعود کرباسیان در این بازدید که بیش از یک ساعت به طول انجامید، اقدامات انجام شده در شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید در راستای انتقال فناوری و تولید تجهیزات مخابراتی را بسیار چشمگیر توصیف کرد و بر حمایت دولت از چنین اقداماتی تاکید کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه شامل خط تولید SMD ، سالن مونتاژ، خط تست و واحد کنترل کیفیت در جریان تولیدات این شرکت در زمینه انواع مودم‌های ADSL و VDSL و GPON و تجهیزات دسترسی مخابراتی قرار گرفت و بر استفاده‌ی دولت از این تولیدات ملی تاکید کرد.

دکتر کرباسیان باور قلبی مسوولان به توانایی فعالان صنعت را مهمترین عامل در حمایت از تولید ملی قلمداد کرد.

شایان ذکر است؛ کارخانه‌ی تولیدی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، با ظرفیت تولید 500 هزار دستگاه مودم در سال، تولیدات مختلفی با تکنولوژی‌های ADSL ، VDSL و GPON با برند ایرانی U.TEL دارد که کلیه‌ی این تجهیزات دارای گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز می‌باشند. این کارخانه با امکان اختصاصی سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولیدات خود، تا کنون بیش از 400 هزار دستگاه انواع CPE تولید و به بازار عرضه نموده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-03 11:02

افزودن دیدگاه جدید