کد مطلب: 

295207

افشای تصاویر جدید از آیفون ۱۶ پرو

یکی از افشاگران محصولات اپل با انتشار تصاویری آیفون ۱۶ پرو را با ۱۵ پرو مقایسه کرده است و پیش بینی می شود که آیفون ۱۶ پرو برخلاف ۱۵ پرو به جای نمایشگر ۶.۱ اینچی، پنلی ۶.۳ اینچی داشته باشد.
افشای تصاویر جدید از آیفون ۱۶ پرو

به گزارش سیتنا، این افشاگر تصاویری از نسخه اولیه آیفون۱۶ پرو با ۱۵پرو را منتشر کرد که قابل توجه ترین تمایز میان دو مدل اندازه نمایشگر است.

افشای تصاویر جدید از آیفون ۱۶ پرو

پیش بینی می شود آیفون ۱۶ پرو برخلاف ۱۵پرو به جای نمایشگر ۶.۱ اینچی، پنلی ۶.۳ اینچی داشته باشد. هرچند این میزان افزایش قابل توجه نیست.

افشاگری های پیشین نیز حاکی از آن بود که آیفون ۱۶پرو به دلیل فناوری BRS لبه های باریک تری دارد. با این وجود از آنجا که نسخه اولیه نمایشگر فعال ندارد، نمی توان جزییات را به طور دقیق تایید کرد.

افشای تصاویر جدید از آیفون ۱۶ پرو

یکی دیگر از نکات مهم در این زمینه سیستم دوربین است. آیفون ۱۶پرو احتمالا ماژول دوربین بزرگتری نسبت به ۱۵ پرو داشته باشد. نکته مهم تر آنکه، افشاگری ها حاکی از وجود دو دوربین جدید یعنی یک لنز تله فتو پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با زوم پنج برابری و یک دوربین اولتراواید ۴۸مگاپیکسلی است. این ارتقاها سبب می شوند آیفون ۱۶پرو در صدر فهرست موبایل هایی با بهترین دوربین در ۲۰۲۴ قرار گیرد.

همچنین تصاویر انتشار یافته حاکی از یک گزینه ثبت هستند. این دکمه فشار فیزیکی را با حساسیت به حس لامسه ترکیب می کند تا قابلیت شاتر دوربین های معمول را تقلید کند. حتی ممکن است این دکمه کنترل زوم را نیز همراه داشته باشد. با وجود تغییرات مذکور طرح کلی همچنان با آیفون ۱۵پرو همخوانی دارد.

افشای تصاویر جدید از آیفون ۱۶ پرو

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-27 13:32

افزودن دیدگاه جدید