کد مطلب: 

203071
پست کشور در مسیر خصوصی سازی؛

"ترن پارت تیپاکس" و "بادپا" برندگان مزایده‌ی اپراتور پست خصوصی

سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعلام کرد: شرکت ترن پارت تیپاکس و کنسرسیوم شرکت حمل و نقل کالای تهران (بادپا) برنده مزایده کارور (اپراتور) پستی شدند.
"ترن پارت تیپاکس" و "بادپا" برندگان مزایده‌ی اپراتور پست خصوصی

به گزارش سیتنا، جهانگیر اسدی، گفت: صدور پروانه فعالیت برای حداقل دو کارور پستی در بخش غیردولتی با هدف ساماندهی فعالیتهای پستی و ایجاد و توسعه رقابت سالم در بخش پست در اساسنامه جدید شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و مصوبه ۲۵۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیش‌بینی و تصویب شده است.

اسدی با اشاره به انتشار فراخوان عمومی مزایده کارور پستی در فروردین سال جاری، افزود: پس از پایان مهلت خرید اسناد و برگزاری جلسات کارشناسی و توجیهی با خریداران، ۵ متقاضی غیردولتی در قالب ۳ کنسرسیوم و ۲ شرکت اسناد مزایده را تکمیل و برای حضور در مراحل بعدی مزایده آمادگی خود را اعلام کردند.

وی گفت: پس از انجام فرایند مزایده ارزیابی فنی و بازرگانی شرکت ترن پارت تیپاکس و کنسرسیوم شرکت حمل و نقل کالای تهران در مزایده انتخاب کاروران پستی برنده شدند.

اسدی درباره زمان اعطای پروانه کارور پستی، اظهار کرد: در حال حاضر برندگان مزایده در حال تکمیل اسناد و مدارک مورد نیاز برای دریافت پروانه هستند و پس از پایان این فرایند، پروانه کاروران پستی صادر می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-07 10:29

افزودن دیدگاه جدید