کد مطلب: 

199351
دکتر واعظی در شورای اداری بشرویه:

در ابتدای دولت یازدهم هیچ روستایی اینترنت نداشت/ وظیفه دولت کاهش آسیب های فضای مجازی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری بشرویه، گفت: دولت بر رسیدگی به مناطق محروم تاکید دارد که منجر به حضور وزرا در این مناطق برای درک مشکلات از نزدیک شده است. در ابتدای دولت هیچ روستایی اینترنت نداشت و اکنون بیش از 27 هزار روستا به اینترنت تجهیز شدند.
در ابتدای دولت یازدهم هیچ روستایی اینترنت نداشت/ وظیفه دولت کاهش آسیب های فضای مجازی است

به گزارش سیتنا به نقل از سایت وزارت ارتباطات،‌ محمود واعظی با حضور در شهرستان بشرویه، در استان خراسان جنوبی، پروژه های مخابراتی این شهر را با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در میان مردم متدین این شهر گفت: دولت بر رسیدگی به مناطق محروم تاکید دارد که  منجر به حضور وزرا در این مناطق برای درک مشکلات از نزدیک شده است.

واعظی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیایی نیست که کشورها به تنهایی بتوانند رشد کنند، افزود:‌ تعاملات در دنیایی که کوچک شده بسیار مهم است.

وی بر اهمیت صنعت گردشگری در شهرهای ایران اسلامی تاکید کرد و گفت:‌ برای خیلی از مردم حضور در کویر زیبای بشرویه لذت بخش است و می تواند منجر به جلب گردشگر شود.

به گفته واعظی امروز مغزافزار تولید ثروت می کند و شرکت های بزرگ دنیا شرکتهای IT هستند که با آورده های اندک آغاز شده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد:‌ امروز فضای مجازی فرصتی برای بیان توانمندی های فردی و اجتماعی است.

واعظی با تاکید براینکه دولت تدبیر و امید به دنبال رفع تبعیض های اجتماعی و منطقه‌ای است، ادامه داد: برای دولت خدمت رسانی در اقصی نقاط کشور، یکسان است و همه مردم از حقوق یکسان برخوردارند.

عضو کابینه تدبیر و امید، بابیان اینکه سال ۹۵، سال بدون تحریم بود و توانستیم 700 هزار شغل ایجاد کنیم، افزود:‌ بازارهای صادراتی باز شد. هم صادرات نفت افزایش یافت و هم سهمیه تولید نفتمان را تثبیت کردیم.

واعظی اظهار کرد: از رهبر فرزانه انقلاب قدردانی می کنیم که امسال را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامیدند که به دولت بسیار کمک می کند.

وی با ترسیم آینده ای روشن برای ایران اسلامی، افزود: با برنامه ریزی می توانیم کشوری داشته باشیم که هیچ فقیری نداشته باشد.

واعظی تصریح کرد:‌ آرامشی که در ذهن مردم ایجاد شده، امنیت کشور و ثبات بازار سرمایه های بزرگی هستند که با همکاری قوای سه گانه تحت زعامت مقام معظم رهبری منجر به آبادانی بیشتر کشور می شود.

در ابتدای دولت فقط 14 هزار روستا گازکشی شده بود و در دولت تدبیر و امید 9 هزار  روستای دیگر به شبکه گاز متصل شده است. همچنین، هیچ روستایی اینترنت نداشت و  اکنون بیش از ۲۷ هزار روستا اینترنت دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:‌ وظیفه ما به عنوان دولت این است که آسیب های فضای مجازی را کاهش دهیم و فرهنگ استفاده از این فضا برای تولید و تبادل علم را در جامعه ترویج کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-17 10:26

دیدگاه‌ها

تصویر سعید
بله وظیفه دولت کاهش آسیب های فضای مجازی است که دقیقا بالعکس آن عمل میکند. کاش دولت ایران برای حمایت از خانواده ها در فضای مجازی و کاهش آسیب های فضای مجازی، مانند دولت آمریکا و یا دیگر کشورهای جهان، قوانین و ضوابطی اجرا میکرد که در حال حاضر فقط به فکر جیب خود است و تا میتواند از ناآگاهی مردم سواستفاده میکند.
ارسال شده توسط سعید در 29 فروردين 96 - 08:33

افزودن دیدگاه جدید