کد مطلب: 

186971
رییس دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات، تاکید کرد:

ضرورت نوسازی زیرساخت‌های آموزشی دانشکده‌ی پست و مخابرات/ تلاش برای برقراری ارتباطات بین صنعت و دانشگاه

رییس دانشکده‌ی علمی کاربردی پست ومخابرات بر ضرورت بازسازی و نوسازی زیرساخت‌های آموزشی این دانشکده تاکید کرد و در عین حال از حمایت‌های وزیر ارتباطات در این زمینه تشکر کرد.
ضرورت نوسازی زیرساخت‌های آموزشی دانشکده‌ی پست و مخابرات/ تلاش برای برقراری ارتباطات بین صنعت و دانشگاه

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در مراسم صبح امروز که به مناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس دانشکده‌ی پست و مخابرات در سالن شهید قندی برگزار شد، با اشاره به حمایت‌های وزیر ارتباطات از این دانشکده، اظهار کرد: از سال گذشته با حمایت وزیر محترم ارتباطات این دانشکده مجددا فعالیت خود را آغاز کرد و ارتباط مستحکمی با مرکز تحقیقات مخابرات نیز برقرار کرد.

وی خطاب به دکتر واعظی، گفت: شما بر احیای هویت دانشکده تاکید داشتید و ما نیز در این راستا این مراسم را برگزار کردیم و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است.

وی در عین حال بیان کرد: سعی کردیم ارتباطات بین بخش خصوصی و دولتی و همچنین بخش صنعت و دانشگاه را دوباره برقرار کنیم و از اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات مخابرات نیز استفاده کردیم.

رییس دانشکده‌ی پست و مخابرات در عین حال اعتماد به دانشجویان را از موارد مورد توجه برشمرد و گفت: برای اولین بار شورای تعامل دانشجویان و دانشگاه در این دانشکده برگزار می شود.

وی همچنین خطاب به وزیر ارتباطات، گفت: شاید این مجموعه از نظر گردش مالی کوچکترین مجموعه‌ی تحت حمایت شما باشد، ولی از نظر منابع انسانی از بزرگترین مجموعه‌های تحت حمایت شماست و در اینجا از مدیریت خوب شما سپاسگذاریم و از همه‌ی معاونانتان که با ما همکاری کردند نیز تشکر می کنیم.

یزدانیان همچنین به ضرورت بازسازی زیرساخت‌های آموزشی در دانشکده تاکید کرد و افزود: شما نیز به این موضوع تاکید داشتید و حمایت‌هایی نیز برای زیرساخت‌های آموزشی انجام دادید و امیدواریم در آینده این حمایت‌ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-14 16:34

افزودن دیدگاه جدید