کد مطلب: 

179887
رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات:

ارائه‌ی محصولات لبه تکنولوژی توسط محققان دانشکده در نخستین جشنواره اختراعات و ابتکارات

برای نخستین بار محصولات لبه تکنولوژی توسط محققان دانشکده پست و مخابرات در نخستین جشنواره اختراعات و ابتکارات دانشگاه علمی کاربردی و دومین جشنواره اختراعات و ابتکارات تهران ارائه شد.
ارائه‌ی محصولات لبه تکنولوژی توسط محققان دانشکده در نخستین جشنواره اختراعات و ابتکارات

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات در گفتگو با خبرنگار وزارت ارتباطات، گفت: این دانشکده برای نخستین بار در این جشنواره و نمایشگاه جانبی آن شرکت کرده است و با توجه به گستردگی ابداعات و اکتشافات و همچنین خروجی اساتید، این محصولات ارائه شد.

وی، ادامه داد: دانشکده علمی و کاربردی به نمایندگی از وزارت ارتباطات، غرفه گسترده ای در این نمایشگاه برپا و دستاوردهای تحقیقاتی خود را ارائه کرده است.

یزدانیان اظهار کرد: کاوشگر بصیر خلیج فارس که در نوع خود یک زیردریایی درحوزه فیبرنوری است، سنجشگر خلیج فارس، کویل های MRI ، سامانه تولید محتوای آموزشی بر بستر ارتباطات سیار، تجهیزات مالتی پلکسینگ نوری پرظرفیت از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه و با استقبال گسترده علاقمندان مواجه شده است.

وی به بازدید وزیر علوم در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه و حضور در غرفه دانشکده پست و مخابرات اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار محصولات لبه تکنولوژی توسط محققان دانشکده پست و مخابرات در نخستین جشنواره اختراعات و ابتکارات دانشگاه‌ها ارائه شد.

یزدانیان تصریح کرد: انشاالله بهینه سازی شده این محصولات نیز در نمایشگاه تلکام امسال, در غرفه دانشکده پست و مخابرات ارائه می شود.

وی با بیان اینکه لازم است کمک کنیم محصولات آزمایشگاهی به صنعتی تبدیل شود، افزود: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه به همت اساتید و محققین به سختی به مرحله تجاری رسیده اند و هم اکنون به بازار ارائه می شوند.

وی بر حمایت وزارت ارتباطات از محصولات دانشگاهی تاکید کرد و گفت: وزارت ارتباطات می تواند با حمایت های مادی و معنوی  تبدیل شدن این محصولات به نمونه های صنعتی را هموار کند تا این محصولات بتوانند از طریق شرکتهای دانش بنیان وارد بازار خدمات شوند.

این جشنواره 25 تا 27 مرداد با شعار فرهنگ خلاقیت و کارآفرینی موتور محرک اقتصاد مقاومتی در محل برج میلاد در حال برگزاری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-18 15:31

افزودن دیدگاه جدید