کد مطلب: 

179882
مدیر روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، خبر داد:

امکان تجاری سازی ابداعات ICT در اولین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، گفت: دانشکده ما در جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات فرصت یافت تا ابداعات اساتید و دانشجویان را به معرض دید حاضرین در نمایشگاه بگذارد تا نهایتا این پژوهش‌ها امکان ارتباط با کسب و کارها را پیدا کرده و تجاری سازی شوند.
امکان تجاری سازی ابداعات ICT در اولین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات

"محمد احمدی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا تشریح کرد: اولین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی کاربردی و دومین جشنواره اختراعات و ابتکارات تهران که از 25 تا 27 مردادماه جاری در محل برج میلاد برپاست در دو بخش نمایشگاه و مسابقه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در بخش مسابقه 600 مبدع و مخترع و در بخش نمایشگاهی 60 دانشگاه، موسسه و شرکت دانش بنیان به ارائه‌ی دست آوردهای خود پرداختند.

احمدی خاطرنشان کرد: از آنجا که این فرصت توسط دانشگاه جامع ایجاد شد تا دانشجویان و اساتید به ارائه‌ی ابتکاراتشان بپردازند و این ابداعات فرصت تجاری سازی پیدا کنند، دست‌آوردهای علمی پژوهشی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات نیز در کنار سایر حاضرین در نمایشگاه عرضه شد.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، گفت: دانشکده ما نیز فرصت یافت تا ابداعات اساتید و دانشجویان در حوزه‌ی ICT را به معرض دید حاضرین در نمایشگاه بگذارد تا نهایتا این پژوهش‌ها امکان ارتباط با کسب و کارها را پیدا کرده و تجاری سازی شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-18 14:40

افزودن دیدگاه جدید