کد مطلب: 

173325

مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر با حمایت رایتل برگزار شد

پانزدهمین دوره از مسابقات سنگ نوردی جام فجر در موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام تهران و با حمایت رایتل برگزار شد.
مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر با حمایت رایتل برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، پانزدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر صبح جمعه 15 اسفند ماه در موسسه ‌فرهنگی، ‌ورزشی ‌و رفاهی «پیام » تهران با حمایت شرکت رایتل برگزار شد.

گفتنی است در پایان این مسابقات و در مجموع امتیازات تیمی در بخش « بانوان » تیم استان « زنجان» و در بخش « آقایان» تیم «باشگاه داوودی تهران» به مقام قهرمانی رسیدند. همچنین در بخش « بانوان » تیم‌های «کرمان» و « تهران» به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش « آقایان» نیز تیم‌های « زنجان» و « نفت امیدیه» به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

شایان ذکر است در ماده سرعت و در بخش مردان که با حضور 27 شرکت کننده همراه بود در نهایت « رضا علیپور» از « باشگاه نفت امیدیه» به مقام قهرمانی رسید، « ایمان احسانی فر» از « آتش نشانی نیشابور»  به مقام  دوم دست یافت و « حمید رضا توزندجانی» نیز از « باشگاه پیام تهران» بر سکوی سوم قرار گرفت.

این مسابقات در بخش بانوان نیز با حضور 12 شرکت کننده همراه بود که در نهایت « الناز رکابی» و « فرناز اسماعیل زاده» هر دو از « زنجان » به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند و « حدیث نظری» نیز از «کرمان» به مقام سوم رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-07 19:38

افزودن دیدگاه جدید